×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، حجت‌ الاسلام والمسلمین حسن خدری در خطبه‌های نمازجمعه اولین جمعه از آذرماه پس از سفارش به رعایت تقوی و ساماندهی امور زندگی، ضمن تبریک ولادت با سعادت نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) هفته وحدت، به ویژگی‌های برجسته بسیج در کلام امام خمینی(ره) پرداخت، و گفت: امام راحل علیه بیش از سه دهه قبل فرمودند: بسیج شجره طیبه است و ما تفسیر کلام آن پیر فرزانه را به واسطه اقداماتی که در یمن، عراق، سوریه و فلسطین انجام داده‌است و به کابوسی بر جسم و روح دشمنان اسلام تبدیل شده‌است، مشاهده می‌کنیم.
امام جمعه زهک در ادامه به رجزخوانی های وزیر امور خارجه انگلیس اشاره کرد و گفت: وقتی حماس با آن محدودیتش و فلسطین با دست خالی این قدرتهای پوشالی را در هم می‌ریزد، آیا حق ملت انقلابی ما این است که، مدیران ما اجازه دهند وزیر خارجه انگلیس به ملت قهرمان ما توهین کند و طلبکارانه با مردم ما صحبت کند؟ قطعا این در پی ضعفهائی است که مسئولان ما به آنها نشان داده‌اند، نظام جمهوری اسلامی ایران با آن اقتدار موشکی، با آن قدرت امنیتی، که هیچ یک از کشورهای منطقه ندارند، ملتی که به فرمایش سردار رشید این نظام مقدس الهی، سردار سلیمانی، همه مرد جنگ هستند، جای سوال است تا چه موقع و کی می‌خواهند آقایان مدیران ما بیدار شوند؟ هفت ماه تمام از بعضی تعهداتی که اروپایی ها داده‌اند، گذشته‌است، چرا مدیران ما در قوه مجریه، نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری بی تفاوتند؟ از روزی که آقای روحانی گفت، یک ماه به اروپا فرصت می‌دهیم تا نسبت به تحریم های ایالات متحده آمریکا پاسخ دهد، و و گرنه تکلیف برجام را مشخص می‌کنیم، آقای رئیس جمهور چه شد؟ هفت ماه تمام گذشته تا کی می‌خواهید منتظر جواب بنشینید؟
وی ضمن تبریک به استاندار جدید سیستان و بلوچستان گفت: انتظار ما از دولت این است که به فرزندان بومی ما اعتماد کنند، فرزندان ما افرادی شایسته، هستند، و هر کجا بوده‌اند، شایستگی خود را اثبات کرده‌اند، ما در این منطقه با توجه به این که سالیان سال زندگی کرده‌ایم و به هیچ وجه تفاوتی بین بلوچ و فارس نبوده‌است، همه در کنار هم زندگی می‌کنیم، به آقای موهبتی که هم جوان هم جانباز و هم خانواده شهید و هم فرد مقتدر و پیگیری هست صمیمانه تبریک عرض می‌کنیم، اما چند خواسته داریم:
از شعارهای تبلیغاتی و حرف‌های عوام فریبانه پرهیز کند؛ مردم ما از وعده‌های کذایی خسته شده اند، رئیس جمهور آمد و قول داد مهرماه سال ۹۵ گاز به زابل می‌رسد اما چه شد؟! واقعا جای تاسف دارد رئیس جمهور یک مملکت وعده های توخالی به مردم این منطقه بدهد!!!! طرح بزرگراه زابل به زاهدان، راه آهن، طرح آبیاری تحت فشار، بازارچه های مرزی، سوخت مرزنشینان، ساماندهی طرح های اجتماعی، مواد مخدر، کارتن خوابها، حاشیه نشینی، بیکاری، اشتغال جوانها، اینها همه و همه روی کاغذ ماند و هیچ اقدامی نشد، آیا این خیانت به این نظام نیست؟! وی در ادامه خطاب به استاندار افزود: از مدیران زیردست خود گزارش کار بخواهید، امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جای تأسف دارد که در بلوچستان و سیستان، با تانکر به مردم آبرسانی کنند، این حق مردمی که در دفاع از مرزهای این نظام مقدس جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، نیست تا امثال شماها راحت باشید!!! به والله این حق مردم نیست!!! سوءمدیریت مردم را بیچاره کرده‌است، آقای استاندار با توجه به نبوغ مدیریتی که از شما سراغ داریم انتظار ما این است که، خدمت به این ملت در عمل دیده شود، قطعأ تریبون های نماز جمعه هم حامی شما نخواهند بود.
حجت الاسلام والمسلمین حسن خدری در پایان از فرماندار شهرستان زهک و مدیران این شهرستان به جهت تحرکاتی که اخیراً در خصوص خدمت رسانی به مردم این منطقه داشتند، صمیمانه تقدیر نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.