×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش سیستان پرس، و به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا، امام جمعه شهرستان، زابل در پی درگذشت فقیه عالیقدر و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله العظمی سیدمحمود هاشمی شاهرودی طی پیامی این ضایعه دردناک را به حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، و همه مردم بصیر و انقلابی، بویژه سنگرنشینان جبهه جنگ نرم، تسلیت گفت.

متن کامل پیام تسلیت امام جمعه شهرستان زابل به این شرح است:
بسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال عالم ربانی فقیه بزرگوار استاد اخلاق و یار دیرین مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی سیدمحمود هاشمی شاهرودی رحمهالله علیه موجب تألم و تأثر گردید. حضور وی در درس اساتیدی همچون امام راحل عظیم الشأن، آیت‌الله خوئی و شهید سیدمحمدباقر صدر(رحمهالله علیهم اجمعین) از او شخصیتی برجسته ساخته بود، این عالم مجتهد مجاهد که از مفاخر قم و نجف بودند، ضمن پرورش طلاب فاضل و مجتهد با حضور خویش در شورای نگهبان مجمع تشخیص مصلحت نظام مجلس خبرگان رهبری و قوه قضائیه از حامیان ویژه نظام و یار دیرین مقام معظم رهبری بودند.
این ضایعه مؤلمه را محضر حضرت ولیعصر(عج) رهبر معظم انقلاب حضرات علمای اعلام حوزه‌های علمیه کشور مردم شریف و انقلابی ایران و بیت مکرم مرحوم تسلیت می‌گویم، غفران و رحمت واسعه الهی برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
علی اکبر کیخا
امام جمعه شهرستان زابل

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.