×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری سیستان پرس، به نقل از خبرگزاری بین المللی ایکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد راشکی، امام جمعه نیمروز، ۲۱ دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار با اشاره به در پیش بودن چهلمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: رسیدن به ۴۰ سالگی نظام نشانه پیری نظام نیست، بلکه آغاز بلوغ و شکوفایی است. باید همه دست در دست یکدیگر، همت کنند و توطئه‌های دشمنان نظام را به شکستی فراموش ناشدنی و جبران‌ناپذیر برای آنها تبدیل کنند، چراکه آنها اعتراف کرده‌اند، ما ۴۰ سالگی نظام جمهوری اسلامی را نخواهیم دید ولی این در حالی است که به یاری خداوند متعال انقلاب اسلامی در کنار همین مردم مانند هشت سال مقاومت و دفاع مقدس ثابت و استوارتر از قبل خواهد ماند.
وی حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی را بهترین کمک به انقلاب و نظام دانست و بیان کرد: این نظام مقدس الهی با استعانت و جانفشانی مردم شکل گرفت و استمرار یافت، اما مستکبران با وقاحت تمام مردم را به مقابله با نظام فرا می‌خوانند. حال وقت آن است، که مردم در مقابل این تبلیغات مسموم مقاومت کرده و علیه آن حرکت کنند و جوانان با هوشیاری در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی که امروز به‌عنوان یک رسانه پر مخاطب شناخته می‌شود، به فعالیت‌های فرهنگی و انقلابی ادامه دهند و از آن به‌عنوان یک ابزار برای توی دهنی به دشمنان استفاده کنند.
امام جمعه نیمروز با اشاره به مشکلات و فشارهای اقتصادی امروز جامعه خطاب به مدیران اجرایی، گفت: رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم به‌ویژه اقشار ضعیف، مهم‌ترین وظیفه امروز دولتمردان است، چراکه مردم امروز به‌خاطر خشکسالی متحمل خسارت‌های زیادی شده‌اند و این مهم می‌طلبد تا مسئولان به‌ویژه مسئولان استان نگاه دلسوزانه‌تری به این مردم صبور و انقلابی داشته باشند.
وی بیان کرد: این مردم تنها درآمدشان از طریق کشاورزی و صیادی بوده؛ ولی امروز هیچ درآمدی ندارند‌. ما در دوران تحریم به‌سر می‌بریم اما نباید بگذاریم تحریم‌ها برای‌مان به معضلی بزرگ تبدیل شود و باید ملت و مسئولان این تحریم‌ها را همچون دوران دفاع مقدس به شکستی بزرگ برای آمریکا تبدیل کنند.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.