×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش سیستان پرس در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران مراسم ویژه مهمانی لاله ها با حضور امام جمعه، فرماندار، و شرکت باشکوه مردم انقلابی و مسئولان اجرائی به منظور تجدید بیعت با آرمانهای مقدس شهیدان و نکوداشت مقام شامخ آن عزیزان در گلزار شهدای شهرستان زابل برگزار شد‌.
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر کیخا در این مراسم ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) بیان داشت: در آستانه دهه مبارکه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یاد و خاطره همه شهدا و امام شهدا را گرامی میداریم.
شهدایی که در راه حفظ این نظام الهی و انقلاب اسلامی از مهمترین و باارزش ترین دارایی خود که همانا جان شیرین شان بود، گذشتند تا این انقلاب الهی جان بگیرد و پایدار بماند.
وی همچنین گفت: شهدا به ما درس ایثار، شجاعت و محبت دادند و به ما آموختند که همچون سرور و سالار شهیدان جهان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جهاد در راه خدا، برای حفظ دین و تداوم نظام اسلامی گذشتن از جان، کمترین کاری است، که باید انجام دهیم.
امام جمعه زابل در پایان گفت: به برکت خون شهدا نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدر تر از همیشه در حال پیشرفت است و در مقابل همه مستکبران جهانی ایستاده و از آرمانهای خود دفاع میکند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.