×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳


به گزارش سیستان پرس، به دنبال حضور متفاوت و حماسی مردم شهیدپرور و انقلابی زابل در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا امام جمعه و مهندس غلامرضا گنجی فرماندار با انتشار بیانیه مشترکی از حضور حماسی و انقلابی مردم همیشه در صحنه این منطقه قدردانی نمودند.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
حضور حماسی و انقلابی مردم شهیدپرور و همیشه در صحنۀ دارالولایه سیستان در آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا، امام شهیدان و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» بود و برگ زرین دیگری در تاریخ پـر فروغ و افتخار ملت بزرگ و غیور ایران که در طلیعه‌ چهلمین بهار آزادی و عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل چشم جهانیان به منصه ظهور رسید.
ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال و ابراز افتخار و سربلندی به وجود ملتی هوشیار و غیرتمند از جوشش ایمان و تجلی بصیرت و حضور ملت آگاه و سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ که نمایش وحدت و اتحاد و اقتدار ملی امت ولایتمدار ایران اسلامی بود، قدردانی و تشکر می نماییم.
حمایت همه‌جانبه و لحظه‌شناسی هوشمندانه شما برای حضور در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه راهپیمایی عزت‌آفرین یوم‌الله ۲۲ بهمن که با خلق حماسه‌ای دیگر به صحنه انقلاب طراوت و تازگی و به رگ‌های آن خونی تازه و به پیکر نظام اسلامی جانی دوباره بخشید، بزرگترین نعمت الهی است که باید ضمن شکرگزاری از درگاه حضرت حق، تمامی مسئولان با خدمتگزاری صادقانه سپاسگزار این همه شور و شعور وصف‌ناپذیر و درایت و بصیرت ملت فهیم و قهرمان ایران باشند.
مردم شریف و انقلابی دارالولایه سیستان!
حضور پرشورتان ارمغان‌آور غرور و سربلندی ایران عزیز بود و نمایش “انقلابی‌گری” شما مردم بصیر و شجاع. حضور چشمگیری که هراس و وحشت پایان‌ناپذیر را بر کاخ‌های سفید و سیاه نظام پلید “سلطه” و “صهیونیسم” ایجاد کرد و جلوه استحکام و اقتدار بر گرفته از سرشت “فاطمی” و “علوی”‌تان، ضمن پاسخگویی به یاوه‌گویی دشمنان، امیدبخش سر برآوردن قطب “امت اسلامی” در “هندسه نوین قدرت” برای ملت‌های مسلمان و ستمدیدۀ جهان بود.

علی اکبر کیخا غلامرضا گنجی
امام جمعه فرماندار
شهرستان زابل

img src=”http://sistanpress.ir/wp-content/uploads/IMG_۲۰۱۹۰۲۱۱_۲۰۲۵۲۹-۳۰۰×۳۰۰٫jpg” alt=”” width=”300″ height=”300″ class=”alignnone size-medium wp-image-12710″ />

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.