×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش سیستان پرس، حجت الاسلام والمسلمین عزیزالله شیخ امام جمعه هامون ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی چانعلی طی پیامی این حادثه تروریستی را به محضر مبارک حضرت امام زمان حضرت مهدی موعود (عج)، ولی امر مسلمین جهان، مقام معظم رهبری، دولت و ملت با بصیرت ایران و همچنین به همه حافظان نظم و امنیت بویژه بسیجیان و پاسداران سلحشور و سپاه مقتدر و خصوصا به خانوادهای محترم این عزیزان عرض تبریک و تسلیت عرض میکنم. درربخشی از پیام امام جمعه هامون آمده است:
بار دیگر خفاشان بی وجدان و خودفروختگان بی عقل، بدور از انسانیت و بدور از اسلام ناب محمدی(ص) و هچنین بدور از آزادگی و مروت، عملیات تروریستی دلخراشی را در شامگاه چهارشنبه ۲۴ بهمن در محور خاش به زاهدان مرتکب شدند، که منجر به شهادت و مجروح شدن عده ای از مرزبانان عزیز و جان برکفان لشکر ۱۴ امام حسین(ع) استان اصفهان گردید،
در این پیام همچنین آمده است: اینجانب ضمن محکوم کردن این حادثه هولناک و جنایت وحشتناک، از خداوند متعال برای شهدای مظلوم این حادثه تروریستی علو درجات و برای مجروحین، شفای عاجل و برای بازماندگان صبر جزیل و اجر جمیل مسئلت دارم،
امام جمعه هامون در پایان پیام خود خطاب به جنایتکاران تروریست گفته است: به وجدان و عقل و انصاف و انسانیت و آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) برگردید که “بای ذنب قتلت” و “این تذهبون”.
قطعا در محکمه عدل الهی روز قیامت گرفتار و رو سیاه خواهید بود و در جهنم خلود خواهید داشت. و در این دنیا دیر یا زود بسزای اعمال شنیع و ننگینتان خواهید رسید و عدل خداوند قهار سبب سرنگونی شما و اربابان بی منطقتان خواهد شد، ان شاءالله.
بدانید این حرکات مذبوحانه شما در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نشانه زنده بودن و پویایی این نظام مقدس و انقلاب است. و همچنین این اعمال تروریستی شما باعث اتحاد وانسجام همه اقشار و اقوام و مذاهب خواهد شد. چنانکه شیعه و سنی و همه آزادگان و آزادیخواهان این تحرکات مذبوحانه و غیر انسانی شما را شدیدا محکوم و اعلام تنفر و انزجار و برائت نموده و خواستار پیگیری و برخورد و مجازات شدید شما و اربابانتان هستند.

عزیز الله شیخ
امام جمعه شهرستان هامون

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.