×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش سیستان پرس، سرپرست منطقه انتظامی شهرستان زابل با حضور در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو، از دستگیری ۱۶ نفر از معتادان متجاهر در از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده طی روزهای پایانی تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: در این طرح ۱۶ تن از معتادان متجاهر دستگیر شدند.
سرهنگ احمد ثمره حسینی در این خصوص افزود: معاونت مبارزه با موادمخدر منطقه انتظامی زابل، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری معتادان پرخطر از روز گذشته به مرحله اجرا گذاشته است.
وی افزود: در این طرح، پس از شناسایی چند پاتوق و محل تجمع معتادان پرخطر با همکاری کلانتری ۱۲ زابل، مقادیری از انواع مواد مخدر و آلات استعمال این بلای خانمانسوز، کشف و تعداد ۱۶ تن از معتادان متجاهر دستگیر شدند.
سرهنگ ثمره حسینی با اشاره به اینکه بیشتر این افراد از سارقان سابقه دار هستند، گفت: تحقیقات انجام شده نشاندهنده این واقعیت تلخ است که، اعتیاد در وقوع جرائمی از قبیل سرقت، ولگردی، تکدی گری، مزاحمت، اختلافات خانوادگی، نزاع، طلاق و فروپاشی بنیاد خانواده ها نقش بسزائی دارد.
وی تاکید کرد: در راستای تمکین درخواستهای شهروندان و به منظور پیشگیری از وقوع جرائم، طرح های جمع آوری معتادان متجاهر، اجرا و نقاط آلوده و پاتوق های محل استعمال مواد مخدر از لوث وجود برهم زنندگان نظم و امنیت پاکسازی می گردد.
در ادامه این گفتگو، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زابل، از دستگیری یکی از فروشندگان خِبرِه مواد مخدر خبر داد و افزود: طی عملیاتی دیگر، ماموران کلانتری ۱۲، منطقه انتظامی زابل، پس از کسب اطلاعات واصله، موفق به شناسایی یکی از فروشندگان مواد مخدر شدند، که در قالب یک کارگاه صافکاری اقدام به فروش مواد مخدر می کرد .
سرهنگ ثمره حسینی، افزود: ماموران این کلانتری پس از دریافت احکام قضائی، در یک عملیات ضربتی، متهم ۳۱ ساله ای را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش در خیابان امام خمینی، مقدار ۶ کیلوگرم مواد مخدر بسته بندی شده و آماده فروش، از نوع تریاک را کشف کردند.
وی در تکمیل سخنانش گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.