×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش سیستان پرس، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشرفیان در خطبه های نمازجمعه ۳۰ فروردین شهر علی اکبر از شهرهای شمالی استان سیستان و بلوچستان، پس از توصیه به رعایت تقوی و ساماندهی امور زندگی، به بیان مطالبی پیرامون ولادت حضرت ولیعصر(عج) پرداخت. وی در ادامه به مناسبت روز سربازان گمنام، از پرسنل خدوم وزارت اطلاعات به عنوان نیروهای مخلصی یاد کرد که اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت و ایثار آنهاست و افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) نیروهای مخلص و جان برکفی هستند که اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون هوشیاری و مجاهدت آنهاست، وزارت اطلاعات چشمان بینا و بازوان توانمند و امین ملت قهرمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در مقابل شرارت‌ها و شیطنتهای دشمنان قسم خورده ملت ایران ایستاده اند، اگر امروز در ناامن ترین منطقه دنیا، جمهوری اسلامی ایران امن ترین کشور است به برکت حضور و چشمان بیدار و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) است. و مردم ایران اسلامی به ویژه استان سیستان و بلوچستان به صداقت و راستی اداره اطلاعات اعتماد و اعتقاد کامل دارند.
وی در ادامه افزود: نفوذ درون شبکه ها و سیستم های امنیتی دشمنان و سرویس‌های جاسوسی آنها، شناسایی و دستگیری گروهک های تکفیری و تروریستی، شناسایی و دستگیری مفسدین اقتصادی از جمله اقدامات وزارت اطلاعات است،۵ امنیت یک امر اتفاقی نیست به ویژه در این استان حساس و پهناور سیستان و بلوچستان برای مردم و شهروندان عزیز لازم است که با عزیزان و دستگاه‌های اطلاعاتی نهایت همکاری را داشته باشند تا این نعمت امنیت و اقتدار برای همیشه بماند.
امام جمعه شهر علی اکبر در خصوص سیلابهای اخیر عنوان کرد: با بسیج عمومی مردم به همراه امکانات، در کنار مسئولین ستاد بحران، شاهد یک انسجام و تلاش عمومی برای مقابله با حوادث احتمالی سیلاب بودیم، که الحمدلله تا این لحظه مشکل و حادثه ای نداشته ایم و انشاالله بعد از این هم با هوشیاری و همکاری مردم مشکلی ایجاد نخواهد شد و مردم به هیچ وجه به شایعات توجه نکنند و انهار و کانالها را باز کنند تا فشار آب کمتر شود.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشرفیان از فرماندار مردمی شهرستان هامون که با مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی از تمام ظرفیت های شهرستان برای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی سیلاب استفاده کرده و تمام دستگاه‌های اجرایی و امدادی را در کنار هم قرار داده است تشکر میکنیم. او در مدت کوتاه حضور خود اتحاد و انسجام خاصی در شهرستان ایجاد کرده است، که این مهم به دلیل پشتکار جدیت و تلاش شبانه‌روزی و خدمت صادقانه و تکریم ارباب رجوع و روحیه مردمی او بدست آمده است اما این روزها زمزمه خداحافظی و رفتن اش از فرمانداری هامون مطرح است و امیدواریم در حد شایعه باشد هرچند موجب نگرانی و ناراحتی مردم شده است.
مردم شهرستان هامون از فرماندار خود راضی هستند و این خواسته معتمدین و مردم از استاندار محترم است که آقای حسینی در فرمانداری هامون ابقاء شود و همچنان توفیق خدمتگزاری به این مردم را داشته باشد، چنین مسئولانی باعث افتخار و آبروی نظام هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.