×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

حسین قدس نیا:
به گزارش سیستان پرس، نمازجمعه این هفته شهرستان هامون، توسط حجت الاسلام والمسلمین عزیزالله شیخ امام جمعه این شهر اقامه شد: وی پس از سفارش به رعایت تقوی، و رسیدگی به امورات زندگی، از تقوی به عنوان دستوری برای انجام واجبات و ترک محرمات و دل سپردن به ذات اقدس الهی و راهی به سوی امیدواری به لطف و به رحمت واسعه پروردگار متعال نام برد.
وی سپس از مسجد به عنوان بهترین و مقدس ترین کانونهای دینی یاد کرد و گفت: مسجد محل عبودیت و پرستش خداوند متعال است و یکی از کانونهای دینی و اجتماعی است که باید مسلمانان برای آبادانی آن اهتمام ویژه‌ای داشته‌باشند.
وی در ادامه امنیت کشور در همه عرصه‌ها را مرهون تلاش‌های نیروهای توانمند نظامی، انتظامی، امنیتی، قضائی و به ویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان و بدخواهان را قبل از اجرا، خنثی می‌کنند و این اقدامات موجب حیرت و نگرانی دشمنان و بدخواهان شده‌است، این نیروهای مخلص تلاش می‌کنند، تمام اقدامات خود را با رعایت موازین شرعی، اخلاقی و قانون اساسی انجام دهند.
سربازان گمنام امام زمان(عج) مجاهدان فی سبیل الله و بی نام و نشانی هستند که نهایت تلاششان را برای ایجاد امنیت و آرامش در کشور انجام می‌دهند. تا نام انقلاب اسلامی در اوج قله‌های عزت و اقتدار بدرخشد، آنها چشم بینا و بیدار نظام اسلامی هستند و پیروی از رهبری معظم رمز عملیاتی همه سربازان گمنام امام زمان(عج) است.
خطیب جمعه هامون دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سالروز اعلام انقلاب فرهنگی را، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود مبارک انقلاب اسلامی است، و این پدیده در حقیقت مظهر عینی و مجسمی برای تحقق شعارهای انقلاب اسلامی است. شعار ایستادگی و مقاومت در مقابل همه قدرت های بزرگ با اتکال بر خداوند متعال، شعار غلبه خون بر شمشیر و شعار حرکت برای نجات مستضعفان جهان. در زمان جنگ سخت جهادی جانانه و مخلصانه و در زمان سازندگی، سازندگی بی دریغ و بی منت و در زمان جنگ نرم، با درایت، شناسایی و مقابله با نقشه‌های دشمنان و بدخواهان و معرفت افزایی به اقشار و آحاد جامعه در سرلوحه کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، و شما الان میبینید در زمان سیل نیروهای مردمی، نظامی، انتظامی، امنیتی، ارتشی، بسیج و سپاه و طلاب و روحانیون و علماء به کمک و امداد سیل زدگان با چه شور و هیجان و اخلاصی مشغول خدمت رسانی به همنوعان هستند، و به جهت همین خدمات و اقدامات جهادی و انقلابی است که ترامپ و همفکرانش نمی‌توانند این لشکر الهی را تحمل کنند و هر از چند گاهی یاوه گویی می‌کنند و خواب های آشفته می‌بینند، که البته خودشان را رسواتر و سپاه عزیز و مقتدر و نهادهای انقلابی و ارزشی عزیزتر و مقتدرتر می‌گردند و هر جا که ناآرامی و ناامنی به وجود می‌آید نیروها و نهادهای ارزشی به ویژه سپاه پاسداران و بسیج و نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، در آنجا حضور پیدا می‌کنند و آرامش را برقرار می‌کنند. سپاه مقتدر در افقی فرازمند دارای آرمان‌های مکتبی، انسانی و جهان شمول است که همیشه حرکت خود را به این سمت ادامه می‌دهد.
امام جمعه شهرستان هامون در ادامه افزود: شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در واقعه طبس قدرت و ابهت آن را در جهان شکست و جمهوری اسلامی ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی را الگوی همه حرکت‌های رهایی بخش قرار داد و این شکست مفتضحانه زمانی اتفاق افتاد که آمریکا در صدد برآمده بود تا سرافکندگی و افتضاح ناشی از تسخیر لانه جاسوسی در تهران را با، ربودن، جاسوسان از لانه جاسوسی جبران کند و این شیطان بزرگ با تعدادی هواپیمای نظامی و بیست هلی کوپتر که حامل موتورسیکلت ها و جیپ های نظامی و نارنجک و توپ و مسلسل بود، در صحرای طبس فرود آمدند، تا از آن مکان عملیات آزاد سازی گروگان ها را آغاز نمایند، و با وجود مراقبت های لازم و پیش بینی های انجام شده و وجود امکانات و تجهیزات کامل، در اوج ناباوری و تحیر و سرگردانی توسط شن های تفتیده بیابان طبس که در واقع ماموران الهی بودند، به شکستی سخت و عظیم تن در دادند، و به فضل الهی، گرفتار و نابود شدند.
امام جمعه شهرستان هامون ضمن تشکر، از همه مردم عزیز به ویژه اعضاء ستاد بحران شهرستان هامون و اعضاء ستاد بحران منطقه سیستان که برای مهار و مدیریت و کنترل سیلاب به صورت شبانه روزی زحمت می‌کشند، تا از این فرصت پیش آمده و نعمت و رحمت الهی بهتر و بهینه تر استفاده شود و آب در منطقه ماندگاری بیشتری پیدا کند و خوشحالی کشاورزان، دامداران و صیادان زحمتکش ادامه داشته باشد، افزود: اعضاء ستاد بحران و مردم منطقه نباید از ویرانگریهای احتمالی سیلاب غافل باشند، و با تدابیر لازم از حجم ویرانگری و تلفات احتمالی جلوگیری گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.