×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون سیاسی وزیر کشور در جلسه ستاد مدیریت بحران استان که در منطقه سیستان برگزار شد، گفت: اینکه استان سیستان و بلوچستان در این شرایط پیچیده اقتصادی و وضعیت بحرانی چند استان سیل زده دیگر کشور، باری را بر دوش دولت نگذاشته و با مدیریت صحیح با استفاده از ظرفیت های درون استانی و مشارکت های مردمی این سیلاب را کنترل و مدیریت کرده است جای تقدیر و تشکر دارد.
جمال عرف گفت: این موضوع که استانها مشکلاتشان را با اتکا به خودشان حل کنند، می‌تواند به عنوان یک الگوی موفق و شاخص در کشور مورد استفاده قرار گیرد.
وی افزود: البته دولت نیز تعهدات خودش را انجام می‌دهد و در برآورد خسارات سیل، حتما مناطق آسیب دیده این استان نیز مد نظر قرار خواهد گرفت.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: کشور آمریکا با تحریم های ظالمانه و تصمیمات غیر قانونی و یک طرفه، حقوق بین المللی را زیر پا گذاشته و کشور ما را تحت ظلم قرار داده است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پنج استان کشور خسارات سنگینی از سیلابها دیدند که مبلغ‌ خسارات بیش از ۳۵ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.
وی در پایان از نزول بارش رحمت الهی در همه مناطق کشور ابراز خرسندی کرد و افزود: خوشبختانه تقریبا همه استانهای کشور از موج بارش ها و این نعمت خداوندی بهره مند شده اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.