×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

به گزارش سیستان پرس، حجت الاسلام والمسلمین محمود پارسا در خطبه‌های نمازجمعه ۲۷ اردیبهشت شهر بنجار، به جهت ضرورت استفاده از فرصت محدود و استثنائی ماه مبارک رمضان و تلاش برای کسب رضایت خداوند متعال پرداخت و خاطرنشان کرد: خداوند به واسطه سه عمل از انسان راضی می‌شود: اول عفو و گذشت، دوم صبر، سوم روزه. وی در ادامه افزود: باید تلاش کنیم که بنده خوبی برای خدای خویش باشیم، با امید به اینکه خدا هم به ما ترحم کند و مورد غضب خداوند قرار نگیریم.
حجت الاسلام والمسلمین محمود پارسا به سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت: این امام عزیز آنقدر بذل و بخشش داشت که چندین بار تمامی زندگی خود را با فقرا تقسیم کرد و به کریم اهل بیت معروف بود.
وی همچنین گفت: زیبنده هست که سنت حسنه کمک به ایتام و نیازمندان تقویت شود و مردم به فکر کسانی باشند که ممکن است در طول ماه توان تهیه یک وعده غذای گرم را نداشته باشند.
خطیب جمعه بنجار در ادامه خطبه دوم نماز با یادآوری مناسبتهای هفته خاطرنشان کرد: همه ما باید به فکر همنوعان خود باشیم و برای رفع مشکلات و گرفتاری‌های آنان تلاش کنیم. ایشان در ادامه با اشاره به روند گزینش و بکارگیری جوانان بیان کرد: گاهی اوقات که برای استخدام یک جوان تحقیقی می‌شود بعض افراد کوته فکر و حسود و بخیل بجای اینکه از خوبیهای آن جوان بگویند، با تهمت و افترا باعث سرنوشت و آینده وی را تغییر می‌دهند. که عواقب خطرناک این کار هم متوجه خود فرد می‌شود و هم موجب تباهی جامعه می‌شود. لذا باید در این زمینه فرهنگ سازی و روشنگری شود.
امام جمعه بنجار در آستانه فصل گرما و ضرورت بهینه سازی و تعدیل مصرف آب و برق گفت: با توجه به فصل گرما همه باید در مصرف آب و برق صرفه جوئی کنند، و از هدر دادن و اسراف نعمتهای خدادادی جلوگیری کنند.
حجت الاسلام والمسلمین محمود پارسا در پایان با اشاره به تحولات جهانی و یاوه گویی ها و لجن پراکنی های رئیس جمهور نادان آمریکا علیه ملت سرافراز و انقلابی ایران اسلامی گفت: ما با مقاومت در برابر استکبار جهانی و با تکیه بر ظرفیت و توان داخلی تحریمها را به فرصت تبدیل خواهیم کرد و مذاکره در شرایط کنونی دولت امریکا سم مضاعف هست و نتیجه‌ مثبتی نخواهد داشت، چرا که دولت آمریکا در مذاکره تابع هیچ قاعده و قانونی نیست و فقط به فکر منافع شوم و استکباری خودش هست و باید مسئولین هوشیار باشند، مردم بدانند که هرگز جنگ نخواهدشد، چون ما هیچ وقت ابتدا به ساکن آغازگر جنگ نخواهیم بود و برای دشمنان هم جنگ به صرفه نیست، چون قدرت موشکی و دفاعی ما را می‌دانند و از توان نظامی جمهوری اسلامی آگاهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.