×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

به گزارش سیستان پرس، مهندس غلامرضا گنجی، معاونت استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان زابل، طی سخنانی در اجتماع پایانی راهپیمائی روز قدس، به ترسیم ابعاد مختلف مسأله فلسطین پرداخت، و خطاب به مدعیان دروغین حقوق بشر، و حامیان رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل غاصب گفت: حمایت از مسأله فلسطین نه تنها اسلامی بلکه انسانی است و مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی و تمام آزادیخواهان جهان با حضور در راهپیمائی روز جهانی قدس حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین اعلام می دارند.
گنجی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در مصلی المهدی (عج) زابل، با اشاره اجمالی به نقشه های شوم یهودیان سفاک افزود: یهودی‌ها به شدت نژاد پرست و کودکش هستند و بدنبال تبدیل قدس این اولین قبله مسلمین جهان بعنوان پایتخت خود هستند.
وی در ادامه گفت: آمریکا به دنبال تسلیم ملت ایران اسلامی است اما این اتفاق هیچگاه رخ نخواهد داد.
فرماندار زابل افزود: دشمنان با ایجاد گروه داعش و برنامه ریزی اشغال سوریه و عراق بدنبال ورود به ایران بودند که رزمندگان و مدافعان حرم تمام نقشه‌های آنها را نقش بر آب کردند.
وی با بیان اینکه سرویس‌های متعدد جاسوسی در برخی از کشورهای همجوار فعال هستند تاکید کرد: این سرویس‌ها از سر دلسوزی در منطقه حضور ندارند بلکه در برنامه‌های خودشان بدنبال تفرقه و دودستگی میان مردم هستند.
گنجی تصریح کرد: با هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، سپاه، انتظامی و ارتش همواره توطئه‌های دشمن در منطقه سیستان خنثی شده است.
وی یادآور شد: دشمن تحریم‌های بسیار ظالمانه‌ای را برای کشور ایران وضع کرده است که با هوشیاری رهبر معظم انقلاب، مقاومت و ایستادگی مردم در حال گذر از این دوران سخت هستیم.
راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور پرشور مردم مؤمن و همیشه در صحنه زابل از میدان انقلاب اسلامی آغاز و با قرائت قطعنامه در مصلی المهدی (عج) زابل پایان یافت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.