×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش سیستان پرس :جلسه شورای اداری شهرستان صبح امروز چهارشنبه به ریاست غلامرضا گنجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان زابل در این جلسه گفت: منهدم کردن پهباد جاسوسی آمریکایی تنها بخش کوچکی از قدرت نظامی ایران را به دشمن نشان داده است.

وی افزود: این اقدام پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های تمام کسانی بود که تحریم را عامل زوال ملت ایران می دانند.

گنجی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۷ تیر گفت: آیت الله شهید سید محمد تقی حسینی طباطبایی از شخصیت های برجسته کشور و از یاران صدیق حضرت امام (ره) بوده اند.

وی در ادامه به هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: افغانستان یکی از بزرگترین کشور های تولید کننده مواد مخدر در جهان محسوب می شود که با توجه به هم جواری با کشورمان بستری برای فعالیت سوداگران مرگ به وجود آورده است.

فرماندار ویژه شهرستان زابل ادامه داد: از ابتدای انقلاب تا کنون بیش از ۲۸ هزار شهید و جانباز در جریان مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده ایم.

وی بیان داشت: ایران سدی در مقابل ورود مواد مخدر به سایر کشور های جهان است لذا باید دیگر کشورها نیز سهم خود را در مبارزه با مواد مخدر ادا کنند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در بزرگراه شهید نوری طی دوسال گذشته بر اثر تخلفات رانندگی بالغ بر ۱۵۰ فوتی و مجروح داشته ایم.

فرماندار شهرستان زابل افزود: علت احداث سرعت کاه در بزرگراه شهید نوری به جهت عملیات عمرانی و جلوگیری از حوادث احتمالی است و پس از بهره برداری از بلوار و میدان رستم از تعداد این سرعتکاه ها که در محدود شهری احداث شده اند ، کاسته خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.