×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

بسمه تعالی
دهیاران گرانقدر روستاهای بخش مرکزی شهرستان زابل
با سلام
 چهاردهم تیرماه هر سال فرصتی است، برای آشنائی هر چه بیشتر افراد جامعه و شهروندان با خدمات دهیاری ها، ایجاد همدلی و همکاری و صمیمیت بیشتر مردم و نهاد مدیریت روستایی، که به منظور ایجاد فرصتی مغتنم برای تکریم و پاسداشت خدمات و زحمات ارزشمند آنها، روز شهرداری و دهیار نامیده شده است.

بدون تردید اختصاص یک روز در تقویم رسمی کشور بدین نام، نشان دهنده شأن، منزلت و نیز جایگاه ویژه دهیار در حوزه مدیریت روستایی، است، تمام تلاش و همت خود را مصروف ایجاد محیطی امن و توام با آرامش برای شهروندان به واسطه خدمات مطلوب و بی منت می نماید.

اینجانب به رسم وظیفه و قدردانی، این روز را خدمت کلیه دهیاران بخش مرکزی که با خلوص نیت به منظور حل مشکلات روستاها و ارائه خدمات مطلوب تر به مردم در راستای توسعه و تعالی این دیار اهورائی تلاش میکنند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از شما عزیزان نوعدوست به جهت خدمات شبانه روزی و خالصانه ای در این راه دشوار و پر پیچ‌ و خم متحمل می شوید، تشکر مینمایم .

و از درگاه خداوند متعال سلامتی، سرافرازی، سربلندی و توفیقات روزافزون شما عزیزان و خانوادهای گرامیتان را مسئلت می نمایم.

امیدوارم همه بتوانیم با همکاری و هماهنگی با مدیریت درست در مسیر کاهش و رفع مشکلات جهت نیل به اهداف ارزشمند این نهاد خدمتگذار و خدمات رسانی مطلوب و مناسب به روستائیان عزیز و عمران و آبادانی بیش از پیش روستاها تلاش نماییم.

 حسینعلی دروهی
بخشدار بخش مرکزی شهرستان زابل
جمعه ۱۳۹۸/۰۴/۱۴

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.