×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش سیستان پرس: درحکمی از سوی علی خانقائی مدیرکل اداره راهداری و حمل نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان ، مهندس حامد سروری نیا بعنوان سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هامون منصوب شد.

✅ در این حکم آمده است :

جناب آقای حامد سروری نیا به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هامون تعیین می گردید تا در راستای برنامه ریزی و نظارت بر اجرای عملیات راهداری ، ایمن سازی محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی در جهت افزایش سطح ایمنی تردد و کاهش تصادفات ، ارتقاء وضعیت حمل و نقل برون شهری ، ایجاد تعامل مناسب با اصناف و انجمن های مرتبط با حمل و نقل ، مشاورین ، پیمانکاران و تکریم ارباب رجوع و همچنین با بهره گیری از تمامی قابلیت ها و ظرفیت های موجود در راستای تحقق اهداف اداره کل اقدام نمایید. امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

🔹شایان ذکر است : سرپرست جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان هامون از جمله جوانان خلاق، مستعد ،سخت کوش سیستانی و همسو با دولت است که با قریب به ۱۰ سال سابقه اجرایی و مدیریتی در بخش های مختلف و تابعه وزارت راه و شهرسازی به این سمت منصوب و صبح امروز نیز معارفه وی در محل فرمانداری شهرستان هامون برگزار شد.

 

t.me/zabol_khabar

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.