×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش سیستان پرس” غلامرضا گنجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل روز پنجشنبه (۳ مرداد ماه) در دیدار با خداداد اولیایی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان وبلوچستان و هیات همراه ضمن تبریک هفته ملی مهارت گفت: کسب حداقل یک مهارت توسط هر فرد در جامعه ضروری است و در راستای توسعه آموزش های مهارتی بایستی مباحث اطلاع رسانی و جلب مشارکت برای آموزش گسترش یابد تا همه بتوانند از امکانات مراکز آموزشی به سهولت و بهترین شکل استفاده نمایند.

ریاست کمیته اشتغال شهرستان زابل با بیان اینکه اگر به موضوع مهارت آموزی با توجه به نیاز بازار توجه شود قطعا نرخ بیکاری نیز کاهش می یابد، تصریح کرد:یکی از راه های بالفعل رساندن ظرفیت های شهرستان ، تقویت آموزش های فنی و حرفه ای و حمایت از مهارت آموزان است که در این خصوص تسهیلات اشتغال زایی دولتی به افراد آموزش دیده و دارای مدرک و گواهینامه مهارت پرداخت شده است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان ورود دانش آموختگان دانشگاهی به مراکز فنی و حرفه ای برای جبران خلاء کسب مهارت در دوران تحصیل را قابل توجه دانست.

شایان ذکر است : پس از این دیدار نمایشگاه دستاورد های زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست آموزش دیده توسط مربیایان فنی و حرفه ای درپایگاه های اجتماعی بهزیستی حاشیه شهر (عرفان و شهدای تاسوکی )بمناسبت هفته ملی مهارت مورد افتتاح قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.