×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار گفت: خبرنگاران مظلوم ترین روایت گران صادق جامعه بشری هستند.

🔹️ به گزارش سیستان پرس به نقل از ایرنا؛ معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان مظلوم ترین روایت گران صادق جامعه بشری هستند.

🔹️ علی زینی وند چهارشنبه شب در آیین روز خبرنگار که در سینما هلال زاهدان برگزار شد اظهار داشت: در دنیای امروز با توجه به شتاب و سرعت گردش اطلاعات و تحولات، نقش کلیدی رسانه ها به هیچ عنوان فراموش شدنی نیست.

🔹️ وی با بیان اینکه خبرنگاران منعکس کننده صداهای خاموش جامعه هستند، ادامه داد: اگر لنز دوربین و قلم خبرنگاران در عصر کنونی نباشد بسیاری از ظلم های تاریخ در دالان زور دفن می شود.

🔹️ معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بر تکریم خبرنگاران توسط مدیران دستگاه‌های دولتی تاکید کرد و افزود: رسانه‌ها نقش مهمی در نمایش نا عدالتی ها و فسادها در جامعه دارند.

🔹️ وی گفت: به همه مدیران سیستان و بلوچستان تکلیف شده است که از شکایات خود از خبرنگارانی که دست به انتقاد زده اند بگذرند.

🔹️ زینی وند ابراز امیدواری کرد که با همکاری‌ اصحاب رسانه بتوان بیش ‌از پیش در مسیر توسعه و تعالی ایران اسلامی و کمک به حل مشکلات و مسائل اساسی جامعه و مردم گام‌های مؤثرتری برداشت.

🔹️ بنا براین گزارش در این نشست صمیمی خبرنگاران سیستان و بلوچستان بر رفع مشکلات خود نظیر بیمه، مسکن و غیره تاکید کردند.

🔹️ هم اینک ۱۴۴ رسانه در سیستان و بلوچستان اعم از خبرگزاری و نشریه های مکتوب مشغول فعالیت هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.