×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان زابل گفت : برای رشد و توسعه فرهنگی جامعه عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم و تحقق این مهم مورد نیاز است.

به گزارش  سیستان پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان زابل : غلامرضا گنجی در آیین تقدیر و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان زابل که بمناسبت عید سعید غدیر خم و گرامی داشت مقام شامخ خبرنگار ظهر دوشنبه (۲۸ مرداد ماه ) برگزار شد ، اظهار داشت : صاحبان اندیشه و اصحاب قلم همواره برای رفع کاستی ها و مشکلات اصل اخلاق و انصاف را مد نظر قرار دهند.

⚡️معاون استاندار سیستان و بلوچستان افزود : خبرنگاران مصداق حدیث المؤمن مرأت المؤمن باشند و با پایبندی به اصول و رسالت خبرنگاری علاوه بر دیدن و بیان مشکلات ، ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه و خدمات و اقدامات نظام را نیز مورد توجه و انعکاس قرار داده و از یکسونگری به مسائل اجتناب کنند.

فرماندار شهرستان زابل با اشاره به اینکه از هرگونه نقد مشفقانه و سازنده استقبال می کنیم ، یادآور شد: عمران و آبادانی سیستان در گرو تلاش و همت مضاعف صاحبان اندیشه و قلم ، مسئولان ، مردم و همه ی دلسوزان این خطه ولایتمدار است که با اتحاد و همدلی ، بدور از حواشی و با اقدام و عمل سیستان را به سمت و سویی که شایسته آن هستیم ، سوق دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.