×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

در ششمین روز از هفته دولت پروژه های مدیریت امور برق شهرستان زابل با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس، “در ششمین روز از هفته دولت پروژه های توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه برق با حضور عباس آزادی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان زابل و شماری از اعضای شورای اداری این شهرستان، با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

در کنار افتتاح پروژه های شرکت توزیع برق شهرستان زابل، نحوه فعالیت گروه عملیاتی اصلاح و بازسازی خطوط بیست کیلوولت در حین انتقال نیرو، به صورت برقدار(خط گرم) و نیز سامانه هوشمند پاسخگوئی ١٢١ اتفاقات برق مورد تست و ارزیابی قرار گرفت.

مهندس امیدرضا مشهدی رئیس شبکه توزیع برق در این خصوص به خبرنگار پایگاه خبری سیستان پرس گفت: با آغاز فعالیت گروه عملیاتی اصلاح و بازسازی خطوط بیست کیلوولت به صورت برقدار(خط گرم) برای اولین بار در شهرستان زابل سهم زیادی از خاموشی های با برنامه حذف و از این پس تعمیرات خطوط تا حد چشمگیری بدون اعمال خاموشی انجام می شود.

وی افزود: مضاف بر آن با شروع بکار سیستم هوشمند جدید پاسخگوئی به تماس های تلفنی واحد اتفاقات برق ۱۲۱ ، این سامانه دیگر مشغولی نداشته و پاسخگوی همزمان تمامی تماسها خواهد بود. در سامانه جدید کافی است، مشترکان عزیز فقط شماره شناسه قبض برق خود را به منظور رفع مشکل در این سامانه وارد کنند.

شایان ذکر است؛ با افتتاح و بهره برداری این طرح ها و پروژه ها، شاخص های کیفی و خدماتی شرکت توزیع برق زابل در سطح قابل توجهی بهبود و ارتقاء خواهد یافت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.