×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

یکصدوششمین جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی زابل
به گزارش سیستان پرس؛ یکصد و ششمین جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی صبح روز یکشنبه دهم شهریورماه با حضور معاون فرماندار شهرستان زابل و رئیس اداره تبلیغات اسلامی و دیگر اعضاء با موضوع برنامه ریزی و مدیریت صحیح مراسمات، دسته رویها و اجتماعات دهه اول محرم الحرام برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین محسن عارفی با قدردانی از اقدامات و حمایت‌های همه دستگاههای اجرائی عضو در برگزاری هرچه با شکوهتر دهه امامت و ولایت طی هفته‌های گذشته، گفت: ماه محرم ماه سوگواری و عزاداری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و وقایع تاریخ ساز کربلاست. و این واقعه غم انگیز در بردارنده درسهای بزرگ عزت، مقاومت، دشمن شناسی و خدامحوری است.
در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات در پیش رو مصوب شد، برنامه‌ها و اجتماعات حسینی با حضور روحانیون و مبلغین اعزامی با محتوا و محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و ترویج سبک زندگی حسینی صورت پذیرد.
ساماندهی و کمک به ایستگاه‌های صلواتی توزیع کننده نذورات محرم، فضاسازی و سیاه پوش نمودن معابر و میادین سطح شهر و بازارها، کمک به برگزاری هرچه با شکوه تر نماز ظهر تاسوعا و عاشورا، نظارت بر حُسن اجرای مراسمات و برگزاری مجالس وعظ و روضه و نشستهای گفتمانی از دیگر مصوبات یکصدوششمین جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در مناسبتهای مذهبی زابل بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.