×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

پنج پروژه بازآفرینی شهری صبح پنجشنبه ۲۱ شهریور با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیرکشور و جمعی از مسوولان استانی و محلی در زابل واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش سیستان پرس”بهسازی معابر اسلام آباد، حسین آباد، محله معصوم آباد، بهسازی آسفالت معابر خیابان هیرمند شمالی و بهسازی معابر خیابان رسالت از جمله این پروژه هاست.

این پروژه‌ها با اعتبار ۲۲۹ میلیارد ریال اجرایی می‌شود و برای ۱۶۴ نفر نیز اشتغال ایجاد می‌کند. مساحت این پروژه‌ها ۴۴۵ هزار و ۵۶۰ متر مربع است که ۲۳ هزار و ۱۸ نفر از مزایای آنها برخوردار خواهند شد.

معاون عمرانی وزیر کشور همچنین در محله اسلام آباد زابل با اهالی این محله گفت و گو و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.

جمالی نژاد در جریان این سفر از دفاتر توسعه اجتماعی و تسهیل گری منطقه سیستان هم بازدید کرد و در جریان اقدامات و خدمات و برنامه های آنها در محلات حاشیه نشین این منطقه قرار گرفت.

شایان ذکر است مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور صبح پنجشنبه ۲۱ شهریور به منظور کلنگ زنی پنج پروژه بازآفرینی شهری و بازدید از محله‌های حاشیه نشین زابل به این شهرستان سفر کرد.

جمالی نژاد را در این سفر حبیب الله دهمرده نماینده مردم شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در مجلس شورای اسلامی و منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان و شماری از مسئولان زابل همراهی می‌کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.