×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش سیستان پرس؛ سرتیپ “محمد قنبری” در گفتگو با خبرنگاران گفت: با تلاش کارآگاهان زبده پلیس آگاهی، عامل شهادت ۲ مامور انتظامی شهرستان ایرانشهر شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده ناحیه انتظامی استان سیستان و بلوچستان همچنین گفت: تیم گشت کلانتری ۱۲ شهرستان ایرانشهر ساعت ۲۴:۰۰ شامگاه دوم آذرماه سال ۱۳۹۲ در اجرای طرح امنیت محله محور هنگام گشت زنی در محدوده چهارراه پاستور خیابان بلوچ، به یک دستگاه پژو ۴۰۵ که روبروی یک بانک متوقف شده‌بود، مظنون شدند.

قنبری افزود: با نزدیک شدن خودرو پلیس به محل برای بررسی موضوع سرنشینان خودرو پژو ناگهان با بیرون آوردن یک قبضه سلاح کلاش، اقدام به شلیک به سمت عوامل انتظامی کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: در این حادثه ستوانسوم “مجید بادامچی” و سرباز وظیفه “حسین رفسنجانی” به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و متهمان با بجا گذاشتن خودرو بلافاصله از محل متواری شدند.

وی خاطر نشان کرد: به دنبال پیدا شدن سرنخی مبنی بر اختفاء یکی از متهمان در ارتفاعات صعب العبور منطقه “نایگون” مخفی، سرانجام وی هنگام تردد با یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر ایرانشهر در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.