×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی
به گزارش سیستان پرس؛ همزمان با هفته تربیت بدنی، صبح روز پنجشنبه ۲۵ مهرماه، با شرکت اقشار مختلف مردم و تعدادی از اعضاء هیئات ورزشی، یک دوره همایش پیاده روی خانوادگی، در زابل به طول ۴ کیلومتر، از محل میدان مرحوم دکتر عباسعلی نورا، تا گلستان شهدای بهشت مصطفی این شهر برگزار شد.
مسعود دهمرده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زابل هدف اصلی از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی را ایجاد روحیه نشاط و طراوت و شادابی در میان اقشار جامعه معرفی کرد و گفت: این همایشها بهانه‌ای است تا زمینه جذب افراد به ورزشهای همگانی و پیاده روی بیشتر شود. زیرا بی تحرکی و زندگی‌ ماشینی موجب ابتلاء انسانها به سکته ها، فشارخون، دیابت، و انواع بیماریهای قلبی و عروقی در جوامع کنونی می‌شود؛
دهمرده ضمن گلایه از سایر سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی دخیل در امر سلامت، افزود: چگونه است که دانشگاه علوم پزشکی فلان شهر محروم در جهت کمک به رونق ورزش همگانی اعتبار چشمگیری اختصاص می‌دهد، اما دانشگاه علوم پزشکی زابل به ضرورت فرهنگ سازی در جهت ترویج ورزش همگانی توجه نمی‌کند.
مسئول اداره ورزش و جوانان زابل در پایان بر آمادگی این اداره نسبت به تجهیز دفاتر تسهیلگری و نیز اجرای برنامه همایش پیاده روی خانوادگی ویژه محلات حومه شهر اشاره کرد و گفت: نظر به استقبال پرشور و حضور منسجم اهالی محلات حومه شهر در اینگونه مراسم این اداره میتواند برنامه های مانوعی از جمله همایش پیاده روی خانوادگی در محلات حومه شهر برگزار کند.


در این مراسم پرسنل اداره ورزش و جوانان شهرستان زابل و شرکت کنندگان در همایش پیاده روی با حضور بر مزار شهدا و تجلیل از خاطره رشادتها و دلاوریهای این عزیزان، ضمن قرائت فاتحه مزار شهدای سرافراز میهن اسلامی را با گلاب شستشو دادند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.