×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: درپی اصلاح قیمت بنزین توسط سران قوا، معاندین و دشمنان نظام با سوء استفاده از خواسته های مردم، شرارتها و ناامنی هایی در برخی نقاط کشور ایجاد کردند و با تبلیغات مسموم موجب تردید در جامعه شده بودند که با تدابیر راهبردی مقام معظم رهبری یک بار دیگر نقش رهبری اعجازگونه ایشان بیش از پیش در داخل و خارج کشور برای همگان روشن شد.

به گزارش سیستان پرس؛ علی زینی‌وند ” معاون سیاسی و اجتماعی استاندار ” ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مسئولین دانشگاههای استان با استاندار سیستان و بلوچستان؛ با اشاره به موضوع اصلاح قیمت سوخت و اتفاقات ناگوار پیش آمده در کشور اظهار داشت: اولین درسی که این اتفاقات ناگوار به ما می‌دهد این است که؛ با گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، باید بتوانیم در این مواقع حساس، بین مسائل مربوط به اختلافات جناحی و منافع نظام جمهوری اسلامی تفکیک قائل شویم.

وی افزود: باید با بستن راه سوءاستفاده معاندین و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از جریانات اصیل و ارزشمند انقلابی صیانت کنیم.

معاون استاندار ادامه داد: برای صیانت از جریانات اصیل و ارزشمند انقلابی، نیازمند هم افزایی و همدلی مسئولین، اساتید و مراجع علمی و مذهبی در دانشگاه‌ها هستیم.

زینی‌وند تصریح کرد: لازمه این همدلی و اتحاد، گذشتن از جنجال ها و جناح بندی های سیاسی بی حاصل و پیروی از فرامین و رهنمود‌های ولایت فقیه می باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار با گرامیداشت شانزدهم آذر ماه؛ روز دانشجو گفت: مراسم گرامیداشت روز دانشجو، مانند سال‌های قبل و پرشورتر از سالهای گذشته برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان به مسئله انتخابات اشاره کرد و گفت: با ثبت‌نام داوطلبین از دو روز قبل فرآیند انتخابات به طور رسمی در استان آغاز شده و استقبال کاندیداها روند بسیار خوبی داشته است.

زینی وند در پایان بیان داشت: سیاست محوری جمهوری اسلامی ایران؛ قانون مداری، ایجاد زمینه برای مشارکت بالای مردم، ایجاد اعتماد و صیانت از آراء مردم در انتخابات می باشد بنابراین نقش دانشگاه ها به عنوان یکی از گروه های مرجع جامعه در تقویت این بنیه نظام جمهوری اسلامی بسیار سازنده خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.