×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

طی مراسمی پس از برگزاری کلاس توجیهی دو ساعته؛ تعداد ۷۰ عدد کلاه ایمنی استاندارد؛ توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان زابل؛ بین راکبان موتورسیکلت های مقیم دهستان کرباسک و توابع، به صورت رایگان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس؛ در این مراسم که با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ، بخشدار مرکزی، نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه برگزار شد، بخشدار بخش مرکزی شهرستان زابل بیان داشت: برابر آمارهای رسمی منتشر شده ، بیشترین علت مرگ موتورسواران ضربه به سر است و در سال گذشته ۵۱.۶% راکبان موتورسیکلت ها در کشور به علت ضربه وارده به ناحیه جمجمه و سر فوت شده اند.

علی راستگو هدف از این طرح را ترویج استفاده از کلاه ایمنی و فرهنگ صحیح موتورسواری برشمرد و اضافه کرد :میزان علاقه استفاده از موتور سیکلت در بین قشر جوان زیاد است و متاسفانه این گروه سنی بیشتر در معرض آسیب هستند ، امیدواریم با مداومت چنین برنامه هایی و آموزش های لازم توسط دستگاه های مرتبط قدم مثبتی برای کاهش آمار تصادفات برداشته شود.

در این مراسم ، آموزش‎های لازم نیز به راکبان موتورسیکلت ها توسط کارشناس اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ارائه گردید.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.