×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش سیستان پرس سردار سرافراز جهان اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی پس از استقبالی باشکوه در شهرهای مختلف کشورهای ایران و عراق سرانجام در شامگاه سه شنبه ۱۷ دیماه، در میان حُزن و اندوه غیرقابل وصف همرزمان و جانبازان و خانواده های شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم در گلستان شهدای جنگ‌تحمیلی شهرستان کرمان؛ و در جوار بیسیمچی شهید لشکر ۴۱ ثارالله، در منزلگاه ابدی آرام گرفت.
آری؛ سردار دلها رخ در نقاب خاک کشید، و میلیونها انسان دلداده و رهپویان مکتب ایثار و شهادت را تا ابد در حسرت دیدن دوباره آن چهره متبسم و نورانی و شنیدن مجدد کلام ناب و گهربار خویش گذاشت.
حضور میلیونها انسان عاشق و دلداده در شهرهای اهواز، تهران، مشهد، قم، و کرمان روند تشییع جنازه سردار سرافراز جهان اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش را با کندی و گاها با توقف ایجاد میکرد.
ظهر روز سه شنبه بر اثر ازدحام جمعیت و خیل انبوه عزاداران و مشایعت کنندگان شهرهای مختلف متاسفانه نزدیک به ۶۸ نفر فوت نمودند و ۲۱۵ نفر مصدوم گردیدند. به دنبال این اتفاق تاسف بار مراسم تدفین لغو گردید؛
مسئولان؛ به دنبال آرام تر شدن اوضاع خیابانها و میادین منتهی به گلزار شهدای کرمان، تصمیم به انجام این مراسم گرفتند، که باز هم علیرغم برودت هوا و تاکید بر جلوگیری از ازدحام مردم این روند با مشکل مواجه شد.
بر اساس گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری سیستان پرس؛ پیکر پاک و مطهر سردار دلها پس از وداعی جانسوز و تاریخی سرانجام در ساعات پایانی روز سه شنبه ۱۷ دی ماه، در منزلگاه ابدی آرام گرفت.
ساعتی پس از تدفین این سردار سرافراز جهان اسلام؛ و درست در لحظه به شهادت رسیدن این امیر دلاور؛ دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وعده صادق را محقق و بخشی از عملیات انتقام سخت را عملیاتی ساختند . در این عملیات پایگاه هوایی عین الاسد و و پایگاه هوائی اربیل عراق مورد هدف دهها فروند موشک زمین به زمین قرار گرفته و با صدمات جدی مواجه شد.
به دنبال این عملیات بیانیه ای از سوی سپاه پاسداران انقلابی صادر شد‌.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.