×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

💥 فرماندار زابل :
هموطنان عزیز به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا؛ به سیستان سفر نکنند

🔻به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس؛ غلامرضا گنجی فرماندار زابل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار این پایگاه خبری؛ اظهار داشت: از مردم عزیزم خواهشمندیم به منظور حفظ سلامتی خود و اعضای خانواده و همچنین دیگر شهروندان این روز‌ها به طور جدی از مسافرت پرهیز کنند.

🔹وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح تب سنجی مسافران در ورودی شهرستان زابل با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و نیروی انتظامی انجام می‌شود، افزود: با تصمیم ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در حوزه سیستان با استقرار تیم بهداشتی در مسیر‌های ورودی شهرستان طرح تب سنجی از مسافران ورودی به زابل اجرا و از ورود موارد مشکوک جلوگیری شده و به مدت ۲۱ روز قرنطینه خواهند شد.

🔸فرماندار زابل با تاکید بر اینکه این طرح تا اطلاع بعدی ادامه دارد، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود ضمن هوشیاری کامل و رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از بیماری کرونا از رفت و آمد‌های غیرضروری پرهیز کنند و در منازل خود بمانند.

♦️وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در زابل از هموطنان عزیز به ویژه شهرستان‌های درگیر با این بیماری انتظار داریم تا اطلاع بعدی از سفر به این شهرستان خودداری کنند./سیستان پرس

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.