×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

محسن حاجی میرزایی در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا از بازگشایی محدود مدارس در هفته آینده ۲۷ اردبیهشت خبر داد و گفت: حضور دانش‌آموزان اجبار نیست و تنها برای رفع مشکلات و سوالات از معلمان می‌توانند به مدرسه مراجعه کنند.

بازگشایی مدارس فقط در شهر‌های با وضعیت سفید

محسن‌حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش هفته گذشته و طی مراسمی که به‌صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری  در خصوص بازگشایی مدارس در شهر‌هایی که وضعیت سفید دارند، گفت: تصمیم‌گیری در مورد بازگشایی مدارس بر عهده ستاد مبارزه با کرونا و بر اساس پروتکل‌های بهداشتی اعلام‌شده از سوی وزارت بهداشت است. سلامت دانش آموزان برای ما بسیار اهمیت دارد و هر زمان که مسئولان بهداشت کشور اجازه دهند مدارس را بازگشایی خواهیم کرد.

وزیر آموزش وپرورش ادامه داد: در جلسه با ستاد ملی مبارزه با کرونا مأموریتی از سوی رئیس‌جمهور به وزارت آموزش‌وپرورش، وزارت بهداشت و درمان و وزارت کشور داده شد که در مناطقی که مناطق کم‌خطر یا سفید نامیده شده موضوع بازگشایی مدارس را به بررسی قرار دهند و با در نظر گرفتن مخاطرات موجود و وضعیت سلامت دانش آموزان، گزارش نهایی را در جلسه آینده ستاد کرونا ارائه دهند تا در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.