×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت :چنانچه فرایند آموزش محتواهای درسی همه دانش آموزان تکمیل شده باشد، می توان با تنظیم صورت جلسه و مصوبه شورای مدرسه سال تحصیلی را پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس :حمید رضا رخشانی در دومین جلسه هم اندیشی که با هدف بررسی عوامل و متغیرهای پیش روی مدارس برای حضور معلمان و دانش آموزان برگزار شد گفت: موضوع بازگشایی مدارس استان را از تاریخ ۲۷ اردیبهشت به منظور تکمیل فرایند آموزش دانش‌آموزان مهم و ضروری دانست.

وی افزود :در صورت حضور دانش‌آموزان در فضای مدارس و کلاس درس، معلمان ضمن حضور با رعایت پروتکل های بهداشتی موضوع ارائه محتواهای آموزشی یا رفع اشکال به دانش آموزان را در دستور کار خود قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اهمیت ضدعفونی کردن همه مدارس ۲۴ ساعت قبل از حضور کارکنان و دانش آموزان با استفاده از ظرفیت و مشارکت اولیا و همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان ها و مناطق ، استفاده از ماسک و دستکش و تمهید مقدمات لازم و اولیه با تدبیر مدیران مدارس را مهم و ضروری دانست.

حمید رضا رخشانی تصریح کرد :چنانچه مجموعه عوامل مدرسه در خصوص تکمیل فرایند آموزش محتواهای درسی برای همه دانش آموزان به وحدت نظر رسیده و تاکید بر اتمام سال تحصیلی آموزشی داشته باشند؛ تنظیم صورت جلسه و مصوبه شورای مدرسه این موضوع را تایید خواهد نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.