×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

 احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در آستانه فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات و‌ روابط‌عمومی، با صدور پیامی، این روز را به همه فعالان عرصه روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی استان تبریک گفت:

به گزارش سیستان پرس در پیام استاندار سیستان ‌وبلوچستان آمده است:

بسمه تعالی

در عصر حاضر که ارتباطات واطلاعات بنیان اصلی قدرت و نفوذ جوامع برای تحقق توسعه پایدار به شمار می رود، نقش روابط‌عمومی‌ها در ایجاد دسترسی به اطلاعات ومعرفی ظرفیت‌ها برای توان‌افزایی، کارآفرینی و خلق ثروت، بسیار حائز اهمیت است. نامگذاری بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه به‌نام روز ارتباطات و روابط‌عمومی مبین اهمیت‌ این‌ جایگاه‌ در دنیای امروز است. لذا این روز فرصتی مغتنم برای تجلیل از فعالان این عرصه وهمچنین تبیین نقش و تاثیر آن در سازمان است.

اینجانب فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه کارگزاران و فعالان عرصه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی تبریک عرض نموده و ضمن تشکر از زحمات مستمر تلاشگران این حوزه؛ انتظار دارم مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ها با به کارگیری خرد جمعی و همکاری و تعامل بیش از پیش با رسانه ها، ضمن معرفی ظرفیت‌ها، توانمندی‌های بی‌نظیر و نعمات بی‌بدیل خداوندی در این خطه از میهن اسلامی، در راستای زدودن غبار خشونت و محرومیت از رخساره استان و توسعه همه جانبه آن، بیشتر از گذشته اهتمام بورزند. توفیق روز افزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.

احمدعلی موهبتی
استاندار سیستان و بلوچستان

T.me/zabol_khabar

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.