×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان زابل گفت : روند افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در استان نگران کننده است و مردم باید دستورالعملها و پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس : حسینعلی دروهی پیش از ظهر امروز شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با محوریت مشارکت های اجتماعی برگزار شد ، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات دستگاه هایی مختلف در راستای مقابله با بیماری کرونا ویروس اظهار داشت : با شیوع این بیماری در کشور و در پی آن تشکیل ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا ویروس ، مصوبات و دستورالعملهای این ستاد در راستای شکست وقطع زنجیره انتقال کرونا که لازم الاجرا نیز می باشند ، در شهرستان زابل اجرا شده است .

معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژ شهرستان زابل فضای حاکم برجامعه برای شکست کرونا ویروس را فضای همدلی ، همکاری و از خودگذشتگی دانست و افزود : مردم ، سازمان های مردم نهاد و دستگاه ها و ارگان های مختلف در کناردولت برای اجرای طرح ملی فاصله گذاری و تولید و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز پای کار آمدند و صحنه های زیبایی از نوع دوستی و فداکاری را به نمایش گذاشتند که خلق این حماسه ها برگرفته از فرهنگ و اخلاق ایرانی اسلامی حاکم بر کشورعزیزمان می باشد.

حیسنعلی دروهی افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا ویروس در استان را نگران کننده برشمرد و بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکلهای بهداشتی در شهرستان زابل تاکید کرد.

شایان ذکر است: در این جلسه دستگاه های مختلف به بیان خدمات و اقدامات صورت گرفته در خصوص مبارزه با کرونا ویروس و مشارکت در رزمایش کمک مومنانه پرداختند که در این رابطه از نقش ارزنده شهرداری زابل توسط معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری و نماینده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زابل قدردانی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.