×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

🔸رئیس شورای اسلامی شهر زابل گفت : رسالت شهرداری به عنوان یک سازمان عمومی غیردولتی، خدمت رسانی به آحاد شهروندان است و اعضای شورای اسلامی شهر نیز بعنوان خادمین و منتخبین مردم در همین مسیر گام بر می دارند.

✍️به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس : رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار زابل امروز سه شنبه با جمعی از اعضای جامعه معلولان سیستان پیرامون مسائل و موارد مرتبط دیدار و به گفت و گو پرداختند.

🔸رئیس شورای اسلامی شهر در این نشست صمیمی که در دفتر شهردار زابل برگزار شد ، بیان داشت : رسالت شهرداری به عنوان یک سازمان عمومی غیردولتی، خدمت رسانی به آحاد شهروندان است و اعضای شورای اسلامی شهر نیز به عنوان خادمین و منتخبین مردم از این قاعده مستثنی نیستند.

🔸احمد میر با بیان اینکه معلولیت محدودیت نیست افزود : ضرورت دارد تمام دستگاه های اجرایی در رسیدگی به امورات معلولین از تمام ظرفیت های خود استفاده و به تکالیف قانونی خود عمل کنند.

🔸شهردار زابل هم در این دیدار گفت : شهرداری در معابر جدید الاحداث یا دارای تعریض و نیز معابری که بهسازی می شوند ، مناسب سازی محیط برای معلولان را در دستور کار قرار داده و تاکنون جدای از این موارد اقدامات قابل قبولی در راستای مناسب سازی محیط و ارائه خدمات به معلولان در بخش های مختلف بعمل آورده است.

🔸موسی خمری خاطر نشان کرد : برای دستگاه های دولتی و نهاد های مختلف که برای احداث بنا درخواست پروانه از شهرداری می نمایند ، برابر قانون الزام به مناسب سازی محیط شده است تا تردد معلولان به سهولت انجام پذیرد.

🔸سکاندار مدیریت شهری زابل تصریح کرد: شهرداری زابل کما فی السابق با توجه به بضاعتی که دارد از هیچ کوششی برای همکاری با جامعه معلولان و رفع مشکلات این عزیزان دریغ نخواهد کرد.

💥در پایان این نشست نمایندگان اعضای جامعه معلولان سیستان از همیاری و مساعدت های بی دریغ شورای اسلامی شهر و شهرداری زابل تقدیر نمودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.