×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

با توجه به اهمیت موضوع و همت متولیان امر یک قطعه زمین برای احداث مجتمع فنی و حرفه ای بنیاد خیریه دانش در شهرستان زابل اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس : در جلسه بررسی و هماهنگی برای  واگذاری یک قطعه زمین به بنیاد خیریه دانش جهت احداث مجتمع فنی و حرفه ای در شهرستان زابل که به ریاست مرضیه معین افشار معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان زابل امروز در محل فرمانداری برگزار شد؛ با توجه به اهمیت موضوع و همت متولیان امر این مهم محقق شد و یک قطعه زمین برای احداث مجتمع مذکور اختصاص یافت.

 

معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان زابل در این جلسه گفت : دولت و مردم قدرشناس شهرستان زابل از هر طرح و برنامه ای که باعث ارتقاء شاخص ها و تبلور ظرفیت و شکوفایی استعدادهای این خطه شود حمایت و استقبال می کنند و با جان و دل در کنار بانیان این اقدامات عام المنفعه و خدا پسندانه هستند.

 

مرضیه معین افشار افزود : درکنار عنایات ویژه خیرین نیک اندیش ، توانمند ساخت اقشار محروم و نیازمند جامعه از اولویت های دولت تدبیر و امید در این دیار بوده است و در این رابطه تسهیلات با نرخ سود کم به ویژه در روستاها به جامعه هدف پرداخت شده است و اقدامات قابل توجهی برای ایجاد اشتغال و نیز برخورداری شهرستان صورت گرفته است.

 

معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان زابل ضمن تقدیر و تشکر از نگاه ارزشمند بنیاد خیریه دانش که شهرستان زابل را برای احداث مجتمع فنی و حرفه ای و حمایت و پشتیبانی از دانش آموزان مستعد این شهرستان انتخاب کرده اند ، تصریح کرد: از هیچ کوششی برای اتمام این پروژه دریغ نخواهیم کرد و با تمام ظرفیت شهرستان در کنار دست اندرکاران و متولیان احداث این مجتمع هستیم و موانع را رفع خواهیم کرد.

شایان ذکر است : رسالت بنیاد خیریه دانش حمایت و بورسیه دانش آموزان مستعد و نخبه که از خانواده های مستضعف و محروم جامعه هستند ، می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.