×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان از برخی بد اخلاقی‌های رسانه‌ای در استان که فضای خدمت را برای مدیران استان متشنج کرده و موجب تشویش اذهان عمومی شده‌است،اظهار گلایه کرد.

به گزارش سیستان پرس ؛علی‌زینی وند، روز “چهارشنبه” در سمینار دو روزه فرمانداران و بخشداران استان که در سرسرای خاتم استانداری برگزار شد؛ با ذکر این مطلب که همواره از انتقادات درست و سازنده‌ی رسانه‌ها، دفاع و استقبال می‌کنیم؛ اظهار داشت: تخریب‌هاى سازمان یافته اى بر علیه مسئولین صورت می گیرد که وقتى منشاء تولید و انتشار آنها را رصد میکنیم بعضاً سر از برخى کانون‌هاى غیر رسمى در مى آورد که قلم و صدایشان در دفاع از منافع ملی و استانی گوش فلک را کر کرده است اما همواره در پی تخریب ومتشنج کردن فضاى خدمت مدیران هستند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در موضوع تقسیم استان؛ معاون سیاسی وزارت کشور در این خصوص به صراحت اعلام کرد که دولت هیچ برنامه و تصمیمی برای تقسیم استان ندارد.

زینی‌وند افزود: در حال حاضر هم، موضع رسمی ما در قبال تقسیم استان همان موضع رسمی دولت است که توسط معاون سیاسی وزیر کشور اعلام شده است.

وی با بیان اینکه با مسدود کردن و محدود کردن مباحث کارشناسی در استان مخالفیم؛ گفت: همه آزادند در مورد مسائل استان از جمله موضوع تقسیمات در چهارچوب قوانین اظهار نظر کنند اما در این اظهارنظرها باید منافع ملی، همبستگی ملی و هویت استان سیستان و بلوچستان رعایت شود.

رییس شورای اطلاع‌رسانی استان از تخریب سازمان یافته مدیران در فضای مجازی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه تهمت‌ها، توهین و تخریب‌هایی نسبت به مدیران استان در فضای مجازی صورت می‌گیرد که نظیر آنرا در هیچ جای دیگر سراغ نداریم. شنیع ترین تهمت ها بر علیه مسئولین استان بی محابا و در انظار همگان در حال انتشار است و این رفتار نابهنجار به هیچ وجه قابل اغماض نیست و از دستگاههای مسئول تقاضا می‌شود سریعا نسبت به شناسایی عاملین که بسیار هم سهل الوصول است اقدام نمایند.

علی زینی‌وند خاطرنشان کرد: نباید فضا برای مدیرانی که مانند دوران جنگ در جبهه‌های نبرد، در استان خدمت می‌کنند، متشنج شود و باعث شود که صدای خدمات نظام به گوش مردم نرسد.

وی تاکید کرد: شناسایی این افراد باید با جدیت دنبال شود و پس از شناسایی و اثبات آن در محاکم قضایی، این افراد را به مردم معرفی خواهیم کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خطاب به فرمانداران استان گفت: مدیران از اینگونه بداخلاقی‌ها و حرکات ضدانقلابی هراس نداشته باشند و با انگیزه مضاعف به وظایف خود عمل کنند و در خدمت رسانی به مردم شریف استان درنگ نکنند.

زینی‌وند بیان داشت: متاسفانه این افراد بدنبال اخاذی سیاسی هستند و در همه دولت ها با این شیوه سعی کرده‌اند مناصب اداری را به نفع افراد خود غصب کنند که در این دوره مدیریتی به هیچ عنوان به آنان چنین اجازه‌ای داده نشده است.

T.me/zabol_khabar

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.