×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

امام جمعه شهرعلی اکبر گفت : برای احداث دایک کوه خواجه هزینه و اعتبار قابل ملاحظه ای صرف شد که به آسانی از سوی محیط زیست تخریب گردید و این اقدام ضربتی بر کالبد نحیف معیشت و ارتزاق مردم وارد و کام آنها را تلخ کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس : حجت الاسلام اشرفیان در مراسمی که بمناسبت بزرگداشت روز خبرنگار با حضور شماری از اصحاب رسانه، شهردار شهر علی اکبر و بخشدار تیمورآباد در محل دفتر امام جمعه شهر علی اکبر برگزار شد ، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت یاد وخاطره شهدای این عرصه خطیر ، اظهار داشت : در بخش تیمور آباد و شهرستان هامون اتحاد و همدلی در بین مردم و مسئولان موج می زند و این امر یک ظرفیت اثر بخش برای خدمت و توسعه این خطه محسوب می شود.

امام جمعه شهر علی اکبر اقامه نماز جمعه در این شهر را یکی دیگر از ظرفیت های مهم و تاثیر گذار دانست که علاوه بر تبیین و نشرمعارف اسلامی و پاسداشت آرمان های نظام، باعث کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش ماندگاری مردم شده است.

حجت الاسلام و المسلمین اشرفیان شهرک صنعتی محمد آباد و کوه خواجه را از جمله غنی ترین پتانسیل ها در حوزه صنعت ، تولید و میراث فرهنگی در منطقه سیستان برشمرد و خاطر نشان کرد ، خدمات ۴۰ ساله نظام اسلامی در مقایسه با دوران ستم شاهی به هیچ وجه قابل مقایسه نیست .

امام جمعه شهر علی اکبر در ادامه رونق و فعال شدن واحد های راکد و نیمه فعال در شهرک صنعتی محمد آباد ، تسریع در احداث کارخانه های سرامیک ، تایر و بهره برداری از چاه ژرف را خواستار شد و افزود : در صورت عملیاتی شدن این طرح ها و پروژه ها  آثار و برکات آن متوجه کل حوزه سیستان خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین اشرفیان تصریح کرد : ورود آب به تالاب هامون در پی سیلاب سال گذشته ، شور و شعف و مهاجرت معکس مردم را پدید آورد که تخریب دایک کوه خواجه توسط محیط زیست ضربتی بر کالبد نحیف معیشت و ارتزاق مردم وارد و کام آنها را تلخ کرد.

امام جمعه شهرعلی اکبر رفع معضل عدم مدیریت در رها سازی آب و به نوعی گروگان گیری آب را یکی از دغدغه ها و خواسته های بحق ذینفعان در شهرستان هامون نامید و بر حل این مسئله تاکید کرد.

در این نشست : بخشدار تیمور آباد شهرستان هامون وشهردار شهرعلی اکبر نیز به تشریح بخشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در راستای خدمت به مردم و توسعه بخش و شهر مذکور پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.