×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

با تلاش کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان “زهک” اعضاء باند ۴ نفره سارقان احشام دارای بیش از ۲۰ فقره سابقه سرقت، به دام افتادند.
سرهنگ “آیت قره گوزلو” فرمانده انتظامی شهرستان زهک، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس؛ در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام از محل های نگهداری احشام در روستاهای تابعه شهرستان “زهک” موضوع به ‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه‌های سرقت و انجام یک سری اقدامات تخصصی یکی از اعضای این باند سرقت را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی او را در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ قره گوزلو بیان داشت: این سارق ۳۵ ساله که پس رو به رو شدن با ادله محکم پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، در بازجوئی های تکمیلی به ۲۰ فقره سرقت احشام با همدستی ۲ نفر از دوستان خود از روستاهای این شهرستان و شهرستانهای مجاور اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک تصریح کرد: دیگر همدستان این متهم نیز که بین ۳۲ تا ۳۵ سال سن داشتند طی چند عملیات ضربتی در نقاط مختلف شهرستان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: در تحقیقات انجام شده از سارقان مشخص شد که آنها در طول روز با پرسه زنی در روستاهای شهرستان، دامداریهای مورد نظر خود را انتخاب و شبانه به وسیله ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ اقدام به سرقت احشام از دامداریهای مذکور می‌کردند و سپس احشام مسروقه را در به صورت تکی در شهرستانهای شمالی استان به فروش می‌رساندند.

وی با اشاره به توقیف هر ۲ خودروی استفاده شده در این سرقت ها خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک به دامپروران توصیه کرد: با رعایت نکات ایمنی از قبیل حصارکشی های بلند و مستحکم و نصب درب و حفاظ های استاندارد در محل های نگهداری احشام خود، فرصت را از سارقان احشام گرفته و آنها را در رسیدن به مقاصد شومشان ناکام بگذارند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مورد را در کوتاه ترین زمان ممکن به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.