×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس حجت الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه شهرستان نیمروز در خطبه‌های نمازجمعه ۲۱ شهریورماه این شهرستان پس از توصیه به رعایت تقوی و تلاش برای رسیدن به قرب الهی به بیان گوشه هایی از زندگی حضرت امام سجاد(ع) پرداخت و گفت: ماموریت امام سجاد(ع) بعد از شهادت حضرت اباعبدالله(ع) شروع شد. حضرت امام سجاد ع به همراه حضرت زینب کبری س ضمن سرپرستی و نگهداری کاروان اسیران کربلا با انعکاس و بازتاب جنایات یزید ملعون و دستگاه حکومتی وی، آنچنان انقلابی به پا کردند که در کمتر از ۳ سال بعد از شهادت حضرت سیدالشهداء ع منجر به فروپاشی حکومت یزید گردید.
حجت الاسلام والمسلمین راشکی در بخش دیگری از سخنان خود به ماجرای اهانت روزنامه فرانسوی شارلی ابدون به مقدسات مسلمین جهان پرداخت و گفت: دولتمردان بدنام کشورهای غربی و در راس آن‌ها فرانسه، به عنوان سردمداران دروغین آزادی اندیشه در اوج وقاحت و بی شرمی در مقابل جریحه دار شدن عقاید حدود ۲ میلیارد نفر مسلمان آزاد اندیش سکوت کردند و ننگ این سکوت خفت بار تا ابد بر جبین آنها خواهد ماند.
امام جمعه شهرستان نیمروز، در واکنش به اهانت روزنامه فرانسوی “شارلی ابدو” به ساحت قدسی قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) گفت: سیه روزانی با بهانه آزادی اندیشه به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام و قرآن کریم اهانت می‌کنند؛ فی الواقع آزادی را سر بریده و آنرا نابود نموده و اندیشه را لگدمال کرده‌اند.
این استاد حوزه و دانشگاه افزود: نور پرفروغ قرآن در اعماق جان و درون قلب پا‌ک میلیون‌ها انسان آزاده و مسلمان ریشه دوانیده است.
وی افزود: هرچند این اقدام زشت و حرکت شنیع توسط دولتمردان پلید فرانسه انجام شد، اما کاملا پیداست که در پشت پرده از سوی همدستانشان در رژیم خبیث صهیونیستی مدیریت می‌شود.
امام جمعه شهرستان نیمروز افزود: دین مبین اسلام دین رأفت مهربانی و محبت و احسان و برادری است، و روشنائی و تلألو نور قرآن، راه را بر چپاول و ظلم و ستم حاکمان شیطان صفت دول استکباری می‌بندد،
وی همچنین تاکید کرد: از خفاشان و ددمنشان شب پرست انتظار دیگری هم نداریم، طبعا گرایشات آزادیخواهان جهان این اقدامات شنیع و حرکات سخیف را بدون پاسخ نخواهند گذاشت.
وی همچنین تاکید کرد: رفتار زشت و ابلهانۀ رئیس جمهور فرانسه که به بهانۀ دفاع از آزادی بیان و عقیده، این اهانت خباثت آلود و شوم را تائید کرده است، شدیدترین انتقادات را در سطح بین المللی بر علیه دولتمردان خودفروخته این کشور در پی خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان نیمروز در ادامه گفت: این سیاست های کینه توزانه و تحرکات زشت و خصمانه توسط صهیونیسم بین‌الملل و شیطان بزرگ هدایت می‌شود، به یقین با طراحی عوامل خودفروخته رسانه‌ای دشمنان مدیریت می‌گردد.

حجت الاسلام والمسلمین راشکی در پایان افزود: امت اسلامی در سرتاسر جهان و بویژه مردم مسلمان ایران اسلامی در ماه عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، ضمن پیروی از مکتب سالار شهیدان، با سردادن شعار «هیهات مناالذله» در مقابل اسلام هراسی سکوت نخواهندکرد.
بدون شک مبارزه هوشمند و دقیق، ایستادگی در مقابل مستکبرین  و محکوم کردن این عمل زشت و هتک حرمت به ساحت قرآن کریم و پیامبر اعظم و رسول اکرم (صل الله علیه و آله و سلم)  توسط شیطان صفتان عالم بدون پاسخ نخواهد ماند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.