×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

رئیس بیمارستان شهدای شهرستان هیرمند گفت : طرح غربالگری بیماران نیازمند درمان تخصصی و ارجاع جهت ادامه درمان به بیمارستان و همچنین ویزیت رایگان روستاییان این شهرستان به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس آغاز و ماسک و مواد ضدعفونی کننده نیز بین روستاییان توزیع گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس: دکتر مهرنگار صفرزایی هیرمند صبح امروز در حاشیه آغاز این طرح در روستای علی حسینا به خبرنگار ما گفت : این طرح با همکاری شبکه بهداشت و بخشداری مرکزی شهرستان هیرمند برگزار و هدف از اجرای آن ، شناسایی وغربالگری بیماران نیازمند درمان تخصصی و ارجاع جهت ادامه درمان به بیمارستان و کاهش مشکلات درمانی مردم می باشد.

رئیس بیمارستان شهدای شهرستان خاطر نشان کرد : با توجه به مشکلات مالی که روستاییان دارند و حتی برخی از آنان نیز توان مراجعه به مراکز درمانی را ندارند ، پس از اتفاق نظر صورت گرفته ، تصمیم برآن شد که پیوسته ، این طرح را جهت شناسایی بیماران نیازمند درمان تخصصی در دستور کار قرار دهیم و بخشی از مشکلات درمانی نیازمندان را رفع و در شادی آنها سهیم باشیم.

دکتر صفرزایی در پایان این گفت و گو از همکاری صمیمانه ؛ بخشدار مرکزی شهرستان ، مدیریت شبکه بهداشت و پزشکان و پرسنل بیمارستان شهدای شهرستان هیرمند ، کادر خانه بهداشت، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای علی حسینا  تقدیر نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.