×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

حجت الاسلام جامعی گفت : مراسم محوری اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مصلی المهدی (عج) زابل برگزار می گردد.

حجت‌الاسلام حمیدرضا جامعی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس اظهار داشت : همزمان با جای جای ایران اسلامی و جهان تشیع ،دلدادگان و عاشقان سرور و سالار شهیدان در شهرستان زابل نیز فردا پنجشنبه و در اربعین اباعبدالله الحسین (ع) گرد هم می آیند و درسوگ مولای خویش به سوگواری می پردازند.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا جامعی افزود : این مراسم راس ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۷/۷/۹۹ در مصلی المهدی (عج) زابل با رعایت دستورالعمل های بهداشتی همراه با سخنرانی امام جمعه معزز شهرستان زابل حضرت حجت الاسلام و المسلمین عزیزی ، ذکر مصیبت و نوحه سرایی برپا خواهد شد.

عضو ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی شهرستان زابل با بیان اینکه  مراسم محوری اربعین حسینی به صورت زنده از شبکه های سیما پخش خواهد شد از عزاداران خواست ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ،  با زدن ماسک و پوشش مشکی در این آیین حضور بهم رسانند.

حجت الاسلام و المسلمین جامعی از محبان اهلبیت عصمت و طهارت علیه السلام و مردم ولایتمدار شهرستان زابل دعوت نمود تا با حضور پرشکوه خود در این مراسم محوری ، بار دیگر عشق و ارادت خود به آل الله را به منصه ظهور گذارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.