×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

درگذشت ۴ تن از کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سانحه‌ تصادف

چهار تن از کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حین اجرای مأموریت، بامداد امروز دوشنبه ۲۱ مهرماه در سانحه دلخراش تصادف در محور نیک‌شهر به چابهار در استان سیستان و بلوچستان به دیار باقی شتافتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایتان سیستان و بلوچستان؛ «ابوالفضل عبیدی و محسن شیخ الاسلامی دو تن از کارشناسان معاونت میراث‌فرهنگی که روز گذشته برای مأموریت کاری به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده بودند، به‌همراه محمدرضا سندگل مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل استان و نیز امین چاجی از همکاران ترابری و راننده این خودرو بامداد امروز در یک سانحه رانندگی درگذشتند.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: دو کارشناس معاونت میراث‌فرهنگی به‌همراه مدیر روابط‌عمومی استان، برای بازدید از بناهای تاریخی روز گذشته به‌ سمت زابل و سپس ایرانشهر رفتند که متأسفانه ساعت سه و نیم صبح روز دوشنبه ۲۱ مهرماه ۹۹ در محور نیکشهر به چابهار تصادف کرده و درگذشتند.

جلالزایی تصریح کرد: درگذشت این کارکنان باسابقه و خوب وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضایعه بزرگی برای ماست به خانواده‌های این عزیزان و پرسنل این وزارتخانه تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند منان برای بازماندگان طلب صبر دارم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.