×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

طرح توسعه شبکه فاضلاب شهر زابل با بیش از ۷۰% پیشرفت با جدیت و به سرعت در حال اجراست
به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری سیستان پرس؛ کلنگ اجرای عملیات احداث شبکه فاضلاب شهر زابل در بلوار آیت الله بختیاری و تکمیل خط انتقال فاضلاب در خیابان شهید باقری جنوبی و بیمارستان حضرت امیرالمؤمنین(ع) شهر زابل به ایستگاه پمپاژ میدان رستم، با حضور مهندس موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان همزمان با هفته دولت بر زمین زده شد. هرچند در این مراسم دکتر دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی بر تداوم بدون وقفه این طرح تاکید کرد، اما به دلیل تعلل در ارسال لوله های مورد نیاز از سوی فروشنده مقیم استان البرز انجام کار عملا به تعویق افتاد که گلایه هایی را هم در پی داشت.
شرکت لارسر به عنوان پیمانکار در نیمه دوم مهرماه کار خود را شروع کرد و تا لحظه ارسال این خبر کار اجرای بیش از ۷۰% خطوط فرعی را انجام داده است. که موج خرسندی و رضایت و نهایت همکاری مردم این منطقه را در پی داشته است. اهالی ساکن بلوار آیت الله بختیاری و کوچه های اطراف با تهیه بنر و پارچه نوشته های مختلف رضایت و قدردانی خود را از استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان مردم منطقه سیستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان زابل، و تمامی مسئولان اجرایی اعلام نموده اند.
قابل ذکر است که این طرح با متراژی به طول ۵۰۶۶ متر جمعیتی بالغ بر ۴۵۰۰ نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد. و با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در حال اجراست که در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.