×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری سیستان پرس؛ حجت الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه شهرستان نیمروز در خصوص انتخابات اخیر ریاست جمهوری در آمریکا تصریح کرد: تغییر رئیس جمهور آمریکا هیچ تأثیری در سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران ندارد، همانطور که بارها مقام معظم رهبری تأکید نمودند، مشکلات اقتصادی کشور، هیچ ربطی به تحریم‌های ظالمانه ندارد.
وی ریشه همه گرفتاری‌های فعلی جامعه را در سپردن زمام امور مملکت به دست عناصری بی اراده و خودفروخته برشمرد و گفت: منشاء تمام مشکلات اقتصادی کشور کم کاری و مدیریت ضعیف بعضی از مدیران و مسئولین داخلی و نگاه آنها به خارج از کشور است، لذا همان طور که امام راحل(ره) فرمود؛ آنهائی که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیمروز تأکید کرد: باید آگاه شویم بیدار شویم و به ظرفیتها و توانائی‌های داخل کشور تکیه کنیم.

وی در ادامه ریشه دوختن چشم طمع به دشمنان کینه توز را فقدان غیرت و شهامت در وجود افراد معرفی کرد و گفت: مادامی که نگاه اقتصادی به خارج از کشور باشد؛ هیچ تغییری در مملکت ما ایجاد نمی‌شود، نگاه مدیران و مجریان باید نگاه انقلابی با تکیه بر ظرفیتهای داخلی باشد.
امام جمعه شهرستان نیمروز در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی باید در وجود تک تک مسئولان و دولتمردان وجود داشته باشد، این نگاه انقلابی و مدیریت جهادی می تواند مشکلات کشور را برطرف کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.