×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

استاندار: دستگاههای اجرایی استان تعطیل نیستند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس تاکید رئیس جمهور در ستاد ملی کرونا، هیچ دستگاهی در این هفته تعطیل نیست و فعالیت دستگاه‌ها بر اساس دستورالعمل های ابلاغی این ستاد، در استان انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سیستان پرس؛ احمدعلی موهبتی “استاندار” صبح امروز “شنبه” در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانسی ستاد ملی کرونا با اشاره به اینکه موضوع تعطیلی ادارات در این جلسه مطرح گردید؛ تصریح کرد: براساس تاکید رئیس جمهور هیچ دستگاهی در هفته جاری تعطیل نیست و دستگاه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا به فعالیت خود مشغول هستند.

وی افزود: فعالیت دستگاه ها باید با حداقل نیروی ممکن ادامه پیدا کند و از مردم نیز انتظار داریم به منظور قطع زنجیره بیماری کرونا، در صورت ممکن در این هفته به ادارات کمتر مراجعه کنند.

استاندار گفت: دستگاه‌های دولتی در شهرهای دارای وضعیت قرمز با حداکثر یک سوم نیرو و در شهرهای نارنجی با حضور ۵۰% پرسنل و شهرهای دارای وضعیت زرد با دو سوم کارکنان، طی این هفته فعال خواهند بود و چگونگی فعالیت آنها در هفته آینده براساس تصمیم ستاد ملی کرونا می‌باشد.

موهبتی با بیان اینکه ۳۱% از قربانیان بیماری کرونا مربوط به گروه افراد خانه دار است؛ بیان داشت: دورهمی‌های خانوادگی بالاترین علت ابتلای افراد به بیماری کرونا است و افراد خانه‌دار نیز به همین دلیل به این بیماری مبتلا شده که متاسفانه تعداد قابل توجهی نیز جان خود را از دست داده اند.

وی از مردم خواست از حضور در اماکن پرجمعیت، مراسم جشن و عزا و مسافرت خودداری کنند.

استاندار ادامه داد: نظارت بر اجرای طرح ممنوعیت تردد افراد در ساعات اعلام شده و همچنین ممانعت از خروج خودروهای بومی از شهرها و پیشگیری از ورود خودروهای دارای پلاک غیر بومی به شهرها باید به صورت جدی مورد توجه دستگاه ها قرار گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.