×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

چند طرح و پروژه عمرانی ، خدماتی ، گردشگری و فرهنگی – مذهبی در چهار مین روز از دهه مبارک فجر در بخش مرکزی شهرستان زابل افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس : صبح امروز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه با حضور معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل ، امام جمعه بنجار ، بخشدار مرکزی و شماری از مسئولان بخش و شهرستان ، بالغ بر ۵۸۰ میلیارد ریال طرح و پروژه در بخش مرکزی شهرستان زابل افتتاح و کلنگ زنی شد.

افتتاح خانه عالم روستای حیدری دهنو(به اهتمام دفتر امام جمعه بنجار )،کلنگ زنی خانه بوم گردی در روستای بامری غلامان ، ،تکمیل زیر سازی و کلنگ زنی آسفالت روستای محمد آباد هراتی ، بهسازی معابر ، پارک کودک و … از جمله طرح ها و پروژه های بخشداری مرکزی شهرستان زابل بودند که به نمایندگی ، عملیاتی و اجرایی شدند.

با افتتاح مجموعه طرح ها و پروژه های بخشداری مرکزی شهرستان زابل  برای ۳۰ نفر اشتغالزایی به صورت مستقیم و حدود ۲۸۰۰ خانوار نیز از این خدمات بهره مند می گردند.

عباسعلی ارجمندی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل خدمات دولت در روستاها به ویژه پرداخت تسهیلات با سود اندک و بعضا بلاعوض را با هدف ایجاد اشتغال و کمک به بهبود وضعیت معیشت روستائیان برشمرد و خاطر نشان کرد : خدمت رسانی به مردم در روستاها علاوه بر توسعه و عمران ، باعث ماندگاری و مهاجرت معکوس می گردد.

عباسعلی ارجمندی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.