×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

حسین ابراهیمی:

چهل و دومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک است. در این چهل و دو سال دشمنان کمر همت بسته بودند تا جمهوری اسلامی را به انحرافات بکشند.

اهداف انقلاب اسلامی ایران شامل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است که دو فاکتور نخست برآورده شده است ولی برای فاکتور آخر که همان جمهوری اسلامی است، راهی طولانی در پیش است.

جمهوری اسلامی در طی این ۴۲ سالی که از عمرش می گذرد، بارها و بارها در جبهه های مختلف من جمله دفاع مقدس، تحریم ها و جنگ اقتصادی و … با دشمن جنگیده و با توطئه های زیادی مبارزه کرده است. در  بسیاری از امور موفق عمل کرده و از مشکلات زیادی عبور کرده است.

با توجه به تحریم های آمریکا در دولت ترامپ، اکثر تصورها بر این بود که با آمدن بایدن، گشایش هایی صورت می گیرد اما واقعیت امر به این شکل است که هر دولتی که در آمریکا روی کار آمده؛ بدتر از دولت قبلی با جمهوری اسلامی برخورد کرده و ایران از هیچ دولت آمریکایی خیری ندیده است. آمریکایی ها از هیچ شر و براندازی کوتاه نمی آیند.

اما با وجود همه توطئه های دشمنان، به لطف خدا، استقامت مردم، مقاومت نیروهای مسلح؛ تلاش دولت ها و از همه مهم تر رهنمود های مقام معظم رهبری؛ ایران تا به این لحظه مقاومت کرده است. به طور مثال، دشمن با اعمال غیر انسانی خود، حتی راه ورود دارو به ایران را بست و مورد ملامت و شماتت قرار گرفت.

هر چند که تحریم های آمریکایی سد بزرگی برای رسیدن به برخی اهداف کشور بوده است اما دیروز و امروز انقلاب با یکدیگر قابل مقایسه نبوده و قدم های بزرگی در زمینه های مختلف مثل کشاورزی، پوشاک، در زمینه های فناوری و دفاعی و … برداشده شده و باعث افتخار و بالندگی مردم شده است. اگر این روحیه قوی ادامه دار باشد علاوه بر رشد و بالندگی کشور، یخ دشمنان نیز آب خواهد شد.

همان طور که آمریکای امروز، آمریکای دیروز نیست، ایران امروز هم ایران دیروز نیست. در حال حاظر وضعیت کشور فقط در باب معیشت آن هم به دلایل تحریم، تبعیض و رانت، بدحسابی و بی انصافی کسبه  نا به سامان است، دولت باید با تمام تلاش خود این مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کند.

همچنین در طول ۴۲ سالی که از بهار انقلاب می گذرد، به غیر از فتنه بزرگ سال ۸۸ که بحمدالله ختم به خیر شد، انحراف و جریان دیگری که بخواهد به انقلاب ضربه بزند، وجود نداشته است. خداراشکر نیز که دیگر هیچکس نتوانست گامی اساسی علیه انقلاب اسلامی بردارد.

درست است که کشور در راستای اهداف خود گام برمی دارد اما ممکن است برخی مقامات نیز اشتباهاتی داشته باشند، گاهی باید تحمل و مدارا کرد و گاه باید در مقابل‌شان ایستاد و اجازه نداد به نظام آسیب و ضربه ای بزنند.

امروز نیز انقلاب اسلامی ایران همراهانی خارج از مرزها پیدا کرده که به انقلاب پایبند بوده و ترس دشمنان نیز از همین است. در آینده امکان دارد ترامپ به دست افراد خودش نابود شود، پرچم بلند اسلام در بسیاری از کشورها بلند شود که در گذشته این چنین نبود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.