×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان صبح امروز در بازدید از مراحل ساخت قطعه یک بزرگراه خاش به زاهدان، طی سخنانی با اعلام این مطلب که در سال ۱۳۹۹ توانستیم بیش از ۸۰ کیلومتر بزرگراه در حوزه عملکردی اداره کل راه و شهرسازی شمال استان به بهره برداری برسانیم.

🔸 ابراز امیدواری کردند که در ۶ماهه اول سال با توجه به تامین اعتبار صورت گرفته بتوانیم مجددا ۴۰کیلومتر بزرگراه در محورهای مختلف به بهره برداری برسانیم.

🔸 ایشان در ادامه بر این نکته تاکید کردند که درحوزه ساخت بزرگراههای استان دیگر به گذشته بر نمیگردیم و برای اولین بار با برنامه ریزی صورت گرفته از ۱۵ فروردین امسال کارگاههای راهسازی استان فعالیت خود را آغاز کردند.

🔸 وی بهره برداری از ۱۰ کیلومتر قطعه یک خاش زاهدان، احداث پل بزرگ ماشکید، احداث پل بزرگ نهرآب، بهره برداری از ۱۰ کیلومتر دیگر از محور زاهدان زابل حدفاصل سه راهی دشتک به یادمان شهدای تاسوکی، ۷ کیلومتر از محور زاهدان بیرجند، ۷ کیلومتر محور زاهدان به نصرت آباد را از اولویتهای این اداره کل در ۶ ماه اول اعلام داشتند.

🔹 وی در پایان ضمن تاکید بر لزوم وفاق و همدلی در تداوم توسعه‌ زیرساخت‌های منطقه افزود: اجماع صورت گرفته در میان مسئولان جهت تلاش برای افزایش اعتبارات بزرگراههای استان بی سابقه است، و از همه نمایندگان مردم شریف استان سیستان و بلوچستان، در مجلس شورای اسلامی، در این خصوص قدردانی می‌نمائیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.