×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

♦️فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان زابل گفت : به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بیش از ۳۰ یادواره شهدا در سطح این شهرستان برگزار خواهد شد.

🔹به گزارش رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس: سرهنگ پاسدار موسی سنچولی در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه که صبح امروز سه شنبه در محل فرماندهی سپاه شهرستان زابل برگزار شد، اظهار داشت : در دوران دفاع مقدس انقلاب نوپا  ایران بدون وابستگی به هیچ قدرتی مورد حمله یکی از قدرتمندترین ارتش های جهان قرار گرفت.

🔹فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زابل افزود: قدرت ارتش صدام به واسطه حمایت همه جانبه کشورهای غربی بود به طوری که بسیاری از کارشناسان پیروزی حتمی صدام را پیش بینی می کردند.

🔹سنچولی بیان کرد: از طرفی نیروی نظامی ایران نیز به واسطه نوپا بودن انقلاب و فرار فرماندهان ارتش و خارج کردن بخش مهمی از تجهیزات نظامی در برابر دشمن دست خالی بودند.

🔹وی با بیان اینکه دشمن با اشغال خرمشهر سعی در تضعیف اقتصاد کشور را داشت گفت: در عملیات آزادسازی خرمشهر دشمن ۱۶ هزار کشته و ۱۹ هزار اسیر داد که پیروزی مهمی در تاریخ کشورمان محسوب می شود.

🔹فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زابل به برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در هفته دفاع مقدس ۲۳۶ برنامه شهرستانی، حوزه محور و پایگاه محور اجرا خواهد شد.

🔹سنچولی گفت: همچنین به دلیل ترویج فرهنگ دفاع مقدس بیش از ۳۰ یادواره شهدا در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان زابل گفت: دیدار با ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس، رژه خودرویی و موتوری بسیجیان، تجلیل از مدافعان سلامت،یادواره آبروی محله و کوهپیمایی و راهپیمایی خانوادگی از مهمترین برنامه های محوری هفته دفاع مقدس است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.