×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما به عنوان مسوولان اجرایی با مفاسد در همه‌ی حوزه‌های اجرایی برخورد و مقابله می‌کنیم زیرا اگر در حوزه اقدامات توسعه و عمران با این فساد برخورد نشود برآیند اقداماتمان خنثی و دستاوردی نخواهیم داشت.

حسین مدرس خیابانی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه بازرس کل سیستان و بلوچستان اظهارداشت: شرایط استان را همه درک می‌کنند و می‌دانند که منطقه نیازمند یک کار جهادی تمام عیار است.

وی افزود: برنامه اجرایی ما جهاد سازندگی تمام عیار با بسیج تمام امکانات در سیستان و بلوچستان و حوزه‌های ملی است تا این استان عقب‌ماندگی، کمبودها، کاستی‌ها و ضعف‌هایش را جبران کند البته این ظرفیت را در همه‌ی حوزه‌ها صنعتی، معدنی و کشاورزی دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه چیزی که موضوع توسعه را در کشور رنج می‌دهد فساد است خاطرنشان کرد: مردم از ما ۲ موضوع را می‌خواهند نخست کار و دیگر معیشت‌شان که با استفاده از ظرفیت‌های استان و البته کمک همه‌ی دستگاه‌ها به دولت نسبت به اجرای برنامه‌ها این ۲ مهم میسر می‌شود.

وی بیان کرد: همه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دستگاه‌های امنیتی، نهادهای حاکمیتی، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بسیج و همه گروه‌های جهادی احساس می‌کنند دینی به گردن مردم دارند و در این راستا انجام وظیفه می‌کنند امیدوارم تمام این مجموعه‌ها کمک کرده و اتفاق خوبی در سیستان و بلوچستان رقم بزنند.

مدرس خیابانی تصریح کرد: درخواست من از بازرس کل سیستان و بلوچستان این است تلاش کنند که نظارت کامل، دقیق و برخورد با مفسدان که مانع توسعه بوده انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه نظارت به اجرای برنامه‌های توسعه کمک خواهد کرد گفت: بزرگترین آفت سیستم مدیریت بی‌تصمیمی است و اینکه ما با تصمیم نگرفتنمان باعث می‌شویم مشکلات با هزینه‌های بالاتری بر ما تحمیل شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در مباحث مدیریتی این موضوع وجود دارد که وقتی مبحثی در سر جا و از روش خود حل شود دیگر به مساله تبدیل نمی‌شود خاطرنشان کرد: گاهی اوقات یک موضوع ساده به موقع حل نمی‌شود این مهم تبدیل به مساله شده و همه ارکان را درگیر می‌کند.

در پایان این آیین محمدرضا شهریاری‌نژاد به عنوان بازرس کل سیستان و بلوچستان منصوب و معرفی و از خدمات حسن امامی بازرس سابق این استان قدردانی شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.