×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

حسین مدرس خیابانی گفت: با تلاش کادر درمان امسال با شرایط پایدارتری به استقبال سال تحصیلی جدید می رویم و امیدواریم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و پوشش حداکثری واکسیناسیون شاهد حضور دانش آموزان در مدارس و ادامه آموزش حضوری باشیم.

حسین مدرس خیابانی “استاندار سیستان و بلوچستان”در مراسم محوری آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: آموزش مقدمه و محور هر گونه توسعه اقتصادی است و هر کشوری که روی این موضوع سرمایه گذاری کند قطعا پله‌های پیشرفت و توسعه را بهتر و سریع‌تر طی خواهد کرد.

وی افزود: امروز نیاز ایران اسلامی و مخصوصا سیستان و بلوچستان توجه به آموزش و پرورش است تا نسلی قوی و اندیشمند برای تامین نیروی انسانی کشور تربیت شوند.

مدرس خیابانی ادامه داد: در دوران ایپدمی کرونا کمترین صدمه و زیان متوجه حوزه فرهنگ مخصوصا آموزش و پرورش بود چرا که تک تک خانه های معلمان به یک مدرسه تبدیل شد.

وی ادامه داد: اما علی رغم همه تلاش‌های معلمان و دانش آموزان در سال تحصیلی گذشته؛ حضور دانش آموزان در مدرسه رنگ و بوی خاص خود را دارد و باید شرایط به نحوی مدیریت شود تا دانش آموزان از محیط مدرسه و حضور معلم در کنار خود بهره‌مند شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.