×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

تازه ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

رئیس شورای اسلامی شهر زابل گفت : به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران در آرامش و امنیت زندگی می کنند که این موهبت حاصل مجاهدت ها و ایثارگری های نیروهای نظامی ،انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) است و قابل تقدیر و تکریم می باشد.

به گزارش رسانه خبری تحلیلی سیستان پرس:به مناسبت گرامی داشت هفته ناجا و قدردانی از رشادت های سرو قامتان نیروی انتظامی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه شهردار زابل با فرماندهی انتظامی این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار که در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان زابل صورت گرفت، رئیس شورای اسلامی شهرزابل ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ناجا و تبریک هفته نیروی انتظامی از تلاش های حافظان نظم و امنیت قدردانی کرد و گفت: بی شک فرماندهی و کارکنان ناجا در این خطه افرادی متعهد و دلسوز هستند که با پشتکار و اراده ای راسخ نسبت به امنیت و آرامش مردم اقدام کرده اند.

میثم جهانتیغ هفته نیروی انتظامی را بهانه ای برای گرامیداشت رادمردی ها و جانفشانی‌ های سبزجامگان این نیرو دانست و ادامه داد :امید است این مجموعه با بهره گیری از رهنمودهای فرمانـدهی معظم کل قوا، در مسیر تحقق آرمان های شهدا، اهداف نظام وبرقراری نظم و امنیت جامعه بیش از پیش موفق و موید باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر زابل افزود : پرسنل سخت کوش نیروی انتظامی شهرستان زابل در امورات مربوط به مدیریت شهری با هدف خدمت رسانی شایسته به شهروندان درکنار شورا و شهرداری حضورفعال و اثر بخشی دارند.

میثم جهانتیغ با اشاره به اینکه در بیشتر کشورهای همسایه شاهد ناامنی و شرارت هستیم ، تصریح کرد : به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران در آرامش و امنیت زندگی می کنند که این موهبت حاصل مجاهدت ها و ایثارگری های نیروهای نظامی ، انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) است و قابل تقدیر و تکریم می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.